טוב אז ככה אני בדילמה,
דוד שלי אתמול היה אצלנו בבית והציעה לי עבודה לעבוד בקטיפריה משהו כזה עם דודה שלי היא תדריך אותי ותלמד אותי איך מה ואני לא יודעת מה לעשות כן להסכים או לא במקום שאבא שלי ואח שלי יועודדו הם רק מורידים את הביטחון העצמי שלי 😢 אין לי מושג מה אני עושה .
צריכה עידוד 😢
בטח שתסכימי אם את רוצה
לעבוד ורוצה להרוויח כסף אז מה רע?
גם יש לך את דודה שלך אז זה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין לי ביטחון עצמי מה עושים שאין את זה?!
הבעיה שהיא תיהיה איתי רק שבועים ואז אני הצטרך להסתדר לבד.
נו שבועיים זה מספיק זמן מאמי
אל תפחדי
תלכי אל תשאלי אף אחד מאמי!!
מאמי אל תשימי על אף אחד.
תעשי מה שעושה לך טוב , חוץ מזה את תרגישי ככה יותר עצמאית שזה הכסף שלך ו א ת הרווחת אותו .. הרבה פה יודעים שזה כיף (( :
תלכי תתחילי
תיראי איך זורם לך
איך את מסתדרת וכאלה...
תמיד אפשר להגיד
שלא רוצים להמשיך!
אבל תתחילי שלפחות תדעי שניסית!
למה שלא תלכי לנסות?
מה אכפת לך .. אם לא תנסי לא תדעי.!
תלכככככי על זהה... תנסי מה מפריע לך?!
QUOTE (Mami_4_Ever @ 19/08/2007) למה שלא תלכי לנסות?
מה אכפת לך .. אם לא תנסי לא תדעי.!
😊
מאמי אין סיבה בעולם שלא תיסתדרי
ובמקרה הכי גרוע אם לא טוב לך
תפסיקי לעבוד. זה לא סיפור.
זאת ההזדמנות שלך להאמין בעצמך
ולהעלות את הביטחון העצמי
אם לא תאמיני בעצמך אף אחד לא יאמין בך
ואני בטוחה שיש לך על מה ובמה להאמין בעצמך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שבועיים זה המון
ומה אכפת לך לנסות
אם תראי שלא הולך לך אז פרשי מזה
אבל את חייבת לנסות דברים....