אוף אני רגילה לראות אותו כל יום
וכבר 3 ימים לא ראיתי אותו!!!!!! ואני מתה מגעגועים
וזה לא הכל...... זה הולך להיות 14 יום. אני בחיים לא אשרודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
את תשרדי את זה כמו גדולה מאמי
זה רק יחזק את האהבה
תמיד תחשבי איך את תטרפי אותו כשהוא יחזור
ואיזה כיף יהיה לכם לראות אחד את השנייה
זה רק יחזק את הקשר שלכם אני בטוחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 19/08/2007) את תשרדי את זה כמו גדולה מאמי
זה רק יחזק את האהבה
תמיד תחשבי איך את תטרפי אותו כשהוא יחזור
ואיזה כיף יהיה לכם לראות אחד את השנייה
זה רק יחזק את הקשר שלכם אני בטוחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😉
זה קשההההההההה
אבל זה עובררר
ואחרי זה אי אפשר להוריד את הידיים אחד מהשני חחח
גם אני הייתי רגילה ככה.. אני ממש מבינה אותך!
ראיתי אותו בשישי ומאז לא..
אוף גמני מתגעגעת.. ואל תדאגי יהיה בסדר :]]
אני רק חושבת על הפיצוי אח"כ..
מאמי ברור שאת תשרדי
את סתם מכניסה לך לראש,שאין מצב שאת עוברת את זה.
אבל ככל שאת חושבת על זה,זה רק עושה לך רע..ובאות אלייך מחשבות לא טובות
את תשרדי את ובגדול
רק בלי לחשוב יותר מיידי..
יהיה בסדר
את כן תשרדי,
זה יעבור מהר...😊
ברור שתשרדי
תשרדי כמו גדולה
ותרי איך זה עובר מהר
והוא יחזור אלייך :]
מאמי אם לא תחשבי כל שניה רק על שאת רוצה לראות אותו הזמן יעבור לך בטיייייל
יואווו מאמי אני כ"כ מבינה אותך ..
לפני שבוע חבר שלי גם חזר משבועיים בטורקיה .
שמעעי ,
את דבר ראשון צריכה להעסיק את עצמך ! צאי עם חברות , צאי לבלותת ופשוט כמו שיותר לעשות דברייםם ..
בזמן שתיהיי לבד את תתחילי להתגעגע אלייו וזה יהיה סתם קשה ומציק ! | =
תחשביי עליו לפעמיים ותצבררי חויוות ..
הוא בטוח גם חושב עלייך ומתגעגע ..
בהצלחה בובי *-;
מואאאה
מאמי אני מבינה אותך חבר שלי באילת הוא נסע אתמול ואני כבר עוד שניה מתה
הוא חוזר רק יום חמישייי כמו שכולןן פה אמרווו תנסי להעסיק את עצמךך ולא להיות לבד!!
אוהבתתתת מקוווה שיעבוררר מהררר
אני לא הולכת לראות אותו עד יום חמישי הבא...
וגם חמישי הבא זה בספק אם אני אראה אותו..
הוא בצפון אני בדרום😢
וגם הצבא הזזזזזזזזזה נתקע לנו עכשיו!
איפ..
מבינה אותך מאמי אבל תהיי חזקה !
חיבוקקקקקקקק3> !