אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהההה
כללללללללל כךךךךךךך כואב לייי 😢
אני לא יכולה לסבול יותר את ההתקפים האלה..
כואבת לי הבטן רצחח
וכל פעם זה נהיה חזק יותר וכואב יותררר
ומממש כוואב לי..
אין לי כוח לזוז, בא לי להקיא
אהאהאהה מעצבןןן =//
אני מתה פה..
*סתם פריקת כאב*
רחלי!?..
קחי כדור מאמי
תשכבי על הבטן..
תרגישי טוב זה העיקר!
מאמי
תנוחי הרבהה
ותשתי מים
ואם זה לא עובר לך
אז תלכי לרופא
תרגישי טוב!!
f.m.f? אם כן אני מבינה מה את עוברת מאמי..גם אצלי זה נורא ככה
אני לא יודעת מה זה..
אני רק יודעת שזה כואב, וזה לא פעם ראשונה ושנייה
זה מלא פעמים קורה לי!,
אני מרגישה טוב יום אחד ולמחרת בבוקר אני מרגישה רע פתאוום
אני לא יכולה לסבול את זה יותר.. זה כואאאאב =//
תודה בנווות..
לקחתי כדור לפני חצי שעה,
והלכתי לרופא מלא פעמים כשזה קרה אז..
אבל הוא לא יודע מה הוא רוצה מהחיים שלווו
רק בודק לי ת'בטן, נשימה ואומר לי לקחת כדור ולנוח.. יופי שאני אומרת לו שזה לא עווזר לייי
אני זזה לישוווןן
תודה בנווות אוהבת אתכןןןן 3>
כמה שאני מבינה אותך..
אחחח הכאבי בטן האלה הורגים אותי לפעמים..
וגמאני כמוך הולכת לרופא כל הזמן שכואב..
והואא רק מביא לי כדור..
ואומר לנוח !
מרגיז.. !!!!
מאמי תשתי תה, תעשי מקלחת תקחי כדור ותלכי לישון!
תקומי רעננה יותצר !
אוהבת 3> !
QUOTE (שנששן @ 19/08/2007) כמה שאני מבינה אותך..
אחחח הכאבי בטן האלה הורגים אותי לפעמים..
וגמאני כמוך הולכת לרופא כל הזמן שכואב..
והואא רק מביא לי כדור..
ואומר לנוח !
מרגיז.. !!!!
מאמי תשתי תה, תעשי מקלחת תקחי כדור ותלכי לישון!
תקומי רעננה יותצר !
אוהבת 3> !
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם לי יש את הכאבי בטן האלה מעצבנים=\
תרגישי טוב מאמי😊
אוהבת3>
(:
מאמי את חייבת להבדק
רק ככה תדעי למה יש לך את ההתקפים האלווו
תרגישי טוב מאמייי
את צריכה לבדוק את זה
אבל איך שלא יהיה
תרגישי טוב מאמי
תנוחי קצת או משהו
אוהבת אותך מלאים
😢
תרגישי טוב אהובתי ...
אוהבת אותך !#
QUOTE (סוופרמאמי @ 19/08/2007) את צריכה לבדוק את זה
אבל איך שלא יהיה
תרגישי טוב מאמי
תנוחי קצת או משהו
אוהבת אותך מלאים
😊
מאמי תלכי אולי לרופא?
תשתי הרבה תה ומים וזה יעבור לאט לאט