בווקר טוב לכם 😛
קודם כל הכי חשוב ..ביטלתי תפגישה מהבצפר
ועודד מעט כל המישפחה שלי ואני נוסעים לת"א
הולך להיות כיף 😊
ואז מביאים לי תפלא החדששש 😁
ובערב אני יראה את אושריתי :]
קיצור יהיה כיףףףף :]]
אוהבת אתכם
*שיתוף*
ברייי שליי תהניי יפהה שלייי.....
אוהבתתתתתתת אותךך המוןן בובהההה 😊
QUOTE (טטווטטייתת @ 19/08/2007) ברייי שליי תהניי יפהה שלייי.....
אוהבתתתתתתת אותךך המוןן בובהההה 😊
תודה אהובתיייייייי
אוהבת אותךךך 😊😊
נפגשות בלעדיי?
סבבבבבבבבבבבבבבבבבבה
נזכור לכן חחחחחחחחחחח
אוהבת אותכן יפה שליייייי
תהנוו
ובריי שלי אני כל כך שמחה שאת מרגישה טוב
והמצב רוח מתחיל לעלותתת
ואני אוהבת אותך כל כךךךךךךךךךךךךך
ושתמשיכי ככההה
אוהבת אותךךך
QUOTE (limaori @ 19/08/2007) בריי שלי אני כל כך שמחה שאת מרגישה טוב
והמצב רוח מתחיל לעלותתת
ואני אוהבת אותך כל כךךךךךךךךךךךךך
ושתמשיכי ככההה
אוהבת אותךךך
55555
שתמיד תהיי ממאושרת כככה !
אוהבת !
יאא
תהניי המוןן!!
אוהבת מלאא
ברוש תהני מאמי אוהבת אותך ותתחדשי
תהני מאמי עם המשפחה...
ותהני עם אושריתי..
אוהבבבתת אותך!
ברייייייייייייי חולה עלייך
ליאור אל תקנאי מהממת שלי דברי איתי
יאאא כיף לך מאמי תהני הכי בעולם
ותתחדשי מעכשיו חח😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בריי שלי אני שמחה בשבילך.
תהני מאמי.
אוהבת אותך.😊
איייזה כייף 😊
תהניי
ותתחדשי כמובן 😊
חח תהני מאמי !! באמת יום כיפי :]]]
חחח תהנו 😛
תבלו
וספרו לי איך היה