חזרתיייי לארץ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😁
היה כיף והתגעגעתי מלללאא
ברוכההה השבהה מאמיי😊
איך היה?😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא הבנתי לאיפה נעלמתתתתתתתתת
איפה היית?
איך היה? חח
ספרי חוויות!!!😊 😁
אהובתיייייייייייייייייייייייייי חזרת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחח אני רק אוכלת ובאה אלייך טוב מאמי !??!
יאוווווווווו אני כ"כ אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךך
יאווווווווווווו
איך היה????????
הנהנת????????
ספרי חויותתת!!!
התגעגעתייי
home sweet home!
ברוכה השבהההה
אין כמו הבית!
תשתפיי איך היהה ותעלי תמונות 😊
QUOTE (עדייפה @ 19/08/2007) home sweet home!
ברוכה השבהההה
אין כמו הבית!
תשתפיי איך היהה ותעלי תמונות 😊
😉
ברוכהה השבה.. התגעגענווו :]]
איך היה????
QUOTE (_אורושה_ @ 19/08/2007) ברוכהה השבה.. התגעגענווו :]]
איך היה????
😁
איפה היית? 😮
ספרי חוויות
נכון שאין כמו בבית? 😛