אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווופפפפפפפפפפףףףףףףףףף...
כואב לי הלב...
הוא שבור..
נימאס לי כבר...
בא לי להעלם..
שאף אחד לא ידע איפה אני!להיות לבד לסדר את המחשבות שלי..
בקיצור ל-ה-י-ת-נ-ת-ק מהעולם..
ואם אני חשובה לאנשים אז שיתחילו לחפש אותי..
פשוט ע-צ-ו-ב ל-י!:'(
+פריקה +
מאמי קחי חופש מכולם
נסי לסדר את המחשבות שלך
נסי להבין מה קורה לך בחיים
תקחי החלטות
ואל תתפשרי על האושר שלך
אבל השינוי צריך לבוא ממך
את רוצה להתחיל לחייך יותר
להיות שמחה
תחליטי את החלטות של החיים שלך
ואל תתני לאחרים להוביל אותך בחיים
אם את צריכה אני כאן בשבילך, תמיד!
מה קרה מאמי? את חייבת להיות
חזקה תרימי את הראש ותלחמי
על מה שאת רוצה וצריכה
אם זה בלתי אפשרי אז הזמן יעשה את שלו
את רק חייבת להאמין שיהיה טוב
תצאי עם חברות תכירי אנשים
תעשי מה שאת אוהבת
כדי שזה ישנה לך את האווירה
ויוציא אותך מהבאסה
יהיה טוב אני שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה לכן בנות...אוהבת המוןן
QUOTE (limaori @ 19/08/2007) מאמי קחי חופש מכולם
נסי לסדר את המחשבות שלך
נסי להבין מה קורה לך בחיים
תקחי החלטות
ואל תתפשרי על האושר שלך
אבל השינוי צריך לבוא ממך
את רוצה להתחיל לחייך יותר
להיות שמחה
תחליטי את החלטות של החיים שלך
ואל תתני לאחרים להוביל אותך בחיים
אם את צריכה אני כאן בשבילך, תמיד!
תמיד פהה!!
מואהה
אהובה שליי אל תיהיה עצובייי....
כי אני פהה...
אולי לא להרבה זמןן...
אבל אני פה היוםם...
ואני הולכת ואני יחזור ביום חמישייי אבובה שלי ואני יהיה איתךךך כל הזמן וכמה שאת רוצהה..!!
תמידד...
וגם שאני היתי בטבריה אני היתי איתךך..
ואת יודעת שעכשיו גם שאני בירושליםם..
אני יהי האיתך לא משנה מה...
אוהבת אותךך יפהה שליי...
תהיי חזקה מאמי אם את צריכה
משהו אני פה תמיד
אוהבת אותך המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שוגיייי @ 19/08/2007) אהובה שליי אל תיהיה עצובייי....
כי אני פהה...
אולי לא להרבה זמןן...
אבל אני פה היוםם...
ואני הולכת ואני יחזור ביום חמישייי אבובה שלי ואני יהיה איתךךך כל הזמן וכמה שאת רוצהה..!!
תמידד...
וגם שאני היתי בטבריה אני היתי איתךך..
ואת יודעת שעכשיו גם שאני בירושליםם..
אני יהי האיתך לא משנה מה...
אוהבת אותךך יפהה שליי...
אני יודעת מאמי שליי..
ואת יודעת מה המצב כרגע..!!
אוהבת המוןןן
QUOTE (נאפי @ 19/08/2007) תהיי חזקה מאמי אם את צריכה
משהו אני פה תמיד
אוהבת אותך המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מאמי שליי...
אוהבת המוןן..!
QUOTE (limaori @ 19/08/2007) מאמי קחי חופש מכולם
נסי לסדר את המחשבות שלך
נסי להבין מה קורה לך בחיים
תקחי החלטות
ואל תתפשרי על האושר שלך
אבל השינוי צריך לבוא ממך
את רוצה להתחיל לחייך יותר
להיות שמחה
תחליטי את החלטות של החיים שלך
ואל תתני לאחרים להוביל אותך בחיים
אם את צריכה אני כאן בשבילך, תמיד!
😊
פיפו'ש שלי
יש כאלה תקופות שאת רוצה לברוח למקום מסוים
שאף אחד לא מכיר אותך,אף אחד לא יודע עלייך
פשוט להתחיל משהו מחדש,משו אחר..
אבל לברוח זה לא פתרון
את יכולה פה ועכשיו להחליט על משהו
קודם לנקות את כל הראש,
לסדר את הבלאגן שיש לך בפנים בלב,במוח
לעשות לנשמה שלך טוב
להוציא מהלב את כל הרע שאת מרגישה
ולהכניס רק את הטוב
תעשי סלקציה..
את הטוב,תכניסי פנימה,שיעשה אותך מאושרת
ואת הרע,כמה שקשה לך,לא להכניס,בסדר זה קשה עצוב בהתחלה,כואב
אבל לא להכניס עמוק ללב..כי זה סתם יכאב לך...וחבל מאמי
אחרי כל סידור המחשבות,הראש וכל מה שמסביב..
תפתחי דף חדש לחיים
לחים מאושרים מלאי שמחה,חיוכים..
ואף פעם אל תשכחי,שאחרי תקופה רעה,באה תקופה טובה!..
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 19/08/2007) פיפו'ש שלי
יש כאלה תקופות שאת רוצה לברוח למקום מסוים
שאף אחד לא מכיר אותך,אף אחד לא יודע עלייך
פשוט להתחיל משהו מחדש,משו אחר..
אבל לברוח זה לא פתרון
את יכולה פה ועכשיו להחליט על משהו
קודם לנקות את כל הראש,
לסדר את הבלאגן שיש לך בפנים בלב,במוח
לעשות לנשמה שלך טוב
להוציא מהלב את כל הרע שאת מרגישה
ולהכניס רק את הטוב
תעשי סלקציה..
את הטוב,תכניסי פנימה,שיעשה אותך מאושרת
ואת הרע,כמה שקשה לך,לא להכניס,בסדר זה קשה עצוב בהתחלה,כואב
אבל לא להכניס עמוק ללב..כי זה סתם יכאב לך...וחבל מאמי
אחרי כל סידור המחשבות,הראש וכל מה שמסביב..
תפתחי דף חדש לחיים
לחים מאושרים מלאי שמחה,חיוכים..
ואף פעם אל תשכחי,שאחרי תקופה רעה,באה תקופה טובה!..
אוהבת אותך
תודה מאמי שלייי.....
אוהבת אותךך המוןן..!
מואהההההה
את בת דודה של בר נכון?
בבקשההה כנסי אליי דחוףףףףףףףףףףף לאייסי 348668637