ואת גם לא יודעת שכותבים אהבלה😛
מה קרה מאמיי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את לא אהבלה ולא בטיח.
אנשים עושים טעויות בחיים.. ככה זה.
תפסיקי לרדת על עצמך ככה, את סתם מאכילה את עצמך בסרטים
שאם את שואלת אותי הם מיותרים לגמרי!.
פה אם את צריכה משהו.. 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 18/08/2007) את לא אהבלה ולא בטיח.
אנשים עושים טעויות בחיים.. ככה זה.
תפסיקי לרדת על עצמך ככה, את סתם מאכילה את עצמך בסרטים
שאם את שואלת אותי הם מיותרים לגמרי!.
פה אם את צריכה משהו.. 😊
ששש לדבר יפה!!
QUOTE (oshri_Ok @ 18/08/2007) את לא אהבלה ולא בטיח.
אנשים עושים טעויות בחיים.. ככה זה.
תפסיקי לרדת על עצמך ככה, את סתם מאכילה את עצמך בסרטים
שאם את שואלת אותי הם מיותרים לגמרי!.
פה אם את צריכה משהו.. 😊
אוהבת אותך.
אל תתייחסו ...
לשניר יש הפרעות .
\:
נכנסתי להתקלח והחמור נדפק ....
שחר .
שחר
את לא דפוקה,ולא נעלים!..
תעריכי את עצמך!..
זה לא אמת...
זה משהו שהכנסת לך לראש,שאת כביכול "דפוקה"
אבל זה ממש לא ככה..
את ילדה מקסימה
אל תגידי עלייך כאלה דברים!..
שמרי על הפה שלך..אוי ואבוי לך 😨
ותביני,שאת לא דפוקה
אוהבת אותך
אנחנו איתך.. ואת לא כזאת!!
מה קרה בובה? :/
היא הגיבה מהמשתמש של שניר ורשמה :
"אל תתייחסו ...
לשניר יש הפרעות .
\:
נכנסתי להתקלח והחמור נדפק ....
שחר . "
זאת אומרת שזאת לא היא כתבה את זה..
זה שניר פתח אשכול בשמה..
נכון ?? 😁 או שאני גם לא הבנתי חחח
חחח קרועיםםםם משהוווו אתםםםםםםם 😂
חחחחחחחחחח אה זאת לא שחר כתבה?!
חחעחע סטלנים.!
QUOTE (שנששן @ 18/08/2007) חחחחחחחחחח אה זאת לא שחר כתבה?!
חחעחע סטלנים.!
חחחחחחחחחחחחחחחח
ככן הא ....
ליללהה טוב חברים 😊