חח סידרתי עכשיו במשך איזו שעה וחצי את החדר שלי - ממש ניקיתי הכל , פירקתי את כל הקופסאות עם התכשיטים , סיכות , קוקיות , איפור שטפתי הכל , סידרתי בחזרה...
ניקיתי את כל השולחן מחשב שלי , סידרתי מחדש , שטפתי את המראות..
בקיצור הכל יפה , נקי ומסודר
אני יודעת שיום שבת והכל אבל דווקא בימי שבת אני ממש מצליחה לסדר ולנקות הכל..
חח בימים רגילים לא...
בקיצור הרגשה טובה כשהחדר מסודר..
אני מרגישה גם כזה שאני מסודרת עם עצמי
-חח סוג של פריקה-
יא מאמי אני שמחה שיש לך הרגשה טובה.😊
כול הכבוד על הניקיון😛
אוהבת אותך😊
חח אני מתה לסדר את החדר שלי ככה..
התבלגן ליייייי
בא לך לסדר גם את שלי ?.
אני בכוונה לא מסדרת עד שלא יקנו לי מיטה חחחח
כל הכבוד!!
שמחה על ההרגשה הטוהב שלךךך
גם אני רציתי לסדר
אמרתי עוד אתמול אני אסדר
אבל בסוף לא יצא
חחח
נסדר מחר!!
😛
הכי כיף שככה הכל מסודר ונקי
זה הכי יפה שיש
אני שמחה בשבילך מאמי
תהני
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווווווווואיי איזה כייף לך
גם אני צריכה
ממש עושה לי רע להיכנס לחדר
הוא כלכך מבולגגןן
ואני לא יכולה לראות את זה
ואין לי כוח להתחיילל עם זה בכלל
אוווווווף :/
חחח כריסס
שמחה שיש לך הרגשה טובה:]
איזה כייייייייייייף זה לסדר ככה וזה
גם אני התחלתי ואז חברים באו לפה וביללגנו לי עודדדדדדדדדד
😢
אז בא לך לסדר לי את החדר? 😛 חוחו סתם
שמחה שיש לך הרגשה טובה
חיחיחח איזה כייף שהכל נקי ומסודר אה!?
הרגשה הכיי נעימה וטובה בעולם !
שמחההה בשבילך מאמי !
חחחח ומעכשיו שמרי על הסדר בחדר😊
אוהבת3> !
חחח מכירה את זה פתאום ככה יש לי שגעון לנקות
ואני כמו טורנדו מנקה כל פינה
ובסוף מזה יוצאת עם הרגשה טובה..😊
שמחה בשבילך..