לא הייתי מחזיייירה אותו לאבא שלו
באמא שלללי הייתי שווולחת אותך לרווחה
שימצאו לו משפחה והורים אמיתיים
כאלה שידאגו לו בבריכה ....
ואיי איזה הורים מפגריםםםם
לכי תכתבי מכתב לבריכה שהיית בה ותתלונני על המציל
^ עזבי מציל
איפה ההורים פה !? :\
QUOTE (Mami_4_Ever @ 18/08/2007) קודם כל כל הכבוד לך!
וזה בהחלט חוסר אחריות תלכי תדברי עם המנהל של הבריכה להתלונן על המציל מה השטויוץ האלו..
וואיי.. מממשש
כל הכבוד על העירנות ומזל שהיית שם בזמן ובמקום!
ממש עצוובב ומזל שהצלתת אותוווווו ה'!!!!
מציל מטומטם
והורים עוד יותר מטומטמים
שולחים ילד בן שנה להסתובב ליד כזו בריכה בכלל, לבד. :/
כל הכבוד על העירנות..!!
איזה מזללל ששמת לב..
אויששששש איזה מפחיד זה בטח!!!
אלוהים ישמור על ההורים האלה.......
QUOTE (may1231230 @ 18/08/2007) וואי איזה מפחיד זה!!
אנשים פשוט לא נורמלים איפה האחראיות??
כל הכבוד לך=))
^^
וואווו כל הכבוד לך!
באממת שיצאתת גדולה!!
ממש מממש מממש כל הכבוד לך!!
שהיית עירנית והכל
הורים חסרי אחריות!!
אבל אתם יודעים שתינוק יודע לשחות?
לא מצידקה את המצב חס וחלילה
כל הכבוד לך
ואני אישית הייתי נכנסת במציל הזה!!!
הורים תפוקים!!!!!!!!!!
QUOTE (טטווטטייתת @ 18/08/2007) אנשיםםםם פשוטטט סתומייייייייייייייםם..
הוריםם חסריי אחריותת זה משהווווווווווווו !
והמציל ?! למהה הוא שם ?? בןןןןן כלבבבבבבבבב הייתי הורגתת אותווו בצעקותת !
כל הכבוד מאמי...מזל משמיים ששמת לב..אם לא היה קורה אסון חס וחלילה !
😊
כל הכבוד לך..אני מצדיעה לך..
איזה חוסר אחריות של המציל..
ושל הורים במיוחד !
וואוי.. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא היית שם!
אני גאה בך ! ושמחהה שהגעת בזמן להציל אותו !
משמיים 😊
כל ההכבוד לך !
כל הכבוד לך מאמי , באמת
ואיזה הורים חסרי אחריות
מזה הדבר הזה?!?!!?
והמציל בכל מטומטמםםם
אוףף זה כזה מעצבן אותי החוסר אחריות הזה... 😠
QUOTE (-שחרווניי- @ 18/08/2007) לא הייתי מחזיייירה אותו לאבא שלו
באמא שלללי הייתי שווולחת אותך לרווחה
שימצאו לו משפחה והורים אמיתיים
כאלה שידאגו לו בבריכה ....
אה הגזמת מאמי.. מה ההיתי עושה איתו
הורים מטומטמים ..
כל הכבוד לך😊