QUOTE (Bubit_metuka @ 18/08/2007) זה לא האמיתי..... אבל הינה במיוחד בשבילכם האמיתי!!!!!!!!
אז הינה:
לפני כמה אלפי שנים נפגשו כל הרגשות וכל התכונות באותו המקום...כשהשיעמום פיהק , בפעם המי יודע כמה ,השגעון כהרגלו היה משוגע והציע לשחק משחק מחבואים... הספק הרים גבה...והסקרנות שלא יכלה להתאפק שאלה: "מחבואים?? איך משחקים?" השיגעון הסביר להם איך משחקים ...ההתלהבות רקדה עם האפוריה ..השמחה קפצה כל כך הרבה והצליחה לשכנע גם את הספק...וגם את האדישות שמעולם לא מצאה עיניין בכלום...אך לא כולם רצו לשחק... האמת העדיפה לא להתחבא גם ככה היא מתגלה בסופו של דבר... הגאווה אמרה שזה לטעמה משחק מטופש..(למרות שהמילים הללו לא שלה...) ,הפחד החליט לא לשחק כי פחד להפסיד....פחד להכנס למשחק שאינו מכיר.... השיגעון התחיל לספור ,1,2,3....וכולם החלו להתחבא.... הראשונה שהתחבאה הייתה העצלנות...היא התעצלה לחפש מקום מיוחד או רחוק ולכן התחבאה הכי קרוב שיכלה מתחת לאבן כמה צעדים בודידים מאיפה שהייתה לפני כן. האמונה התחבאה בשמיים ..,הקנאה התחבאה מאחורי צל ההצלחה...שבמאמצים רבים הצליחה להגיע לצמרות העצים ושם התחבאה... הנדיבות כמעט ולא הצליחה להתחבא כי כל מקום טוב שמצאה נידבה אותו ישר לחבר אחר... אגם שקוף...מתאים ליופי ..!! חור בעץ ..מתאים לצניעות!! על כנפי הפרפר הכי מושלם עבור החושניות...!! משב הרוח הכי מתאים לחופש!! כך כל מקום שמצאה העניקה אותו הנדיבות בנדיבות לאחד מחבריה... לבסוף מצאה לה מקום שמתאים לה יותר מכל על קרן שמש.... האגו לעומתה מצא לו מקום מאוורר ונוח...גדול ומרווח...לא חשב לעזור לאף אחד...ודאג רק לעצמו... השקר התחבא עמוק עמוק בתוך הים...(האמת שהוא התחבא מאחורי הקשת) התשוקה החשק והלהט התחבאו שלושתם בתוך הר הגעש... והשכחה שכחה הייכן התחבאה...היא שכחה שבכלל משחקים ... השיגעון סיים לספור והכריז שהוא יוצא לחיפושים... הראשונה שמצא הייתה העצלות שהייתה מתחת לאבן צעד אחד ממנו...הוא המשיך עוד כמה צעדים ושמע את האמונה מתווכחת עם אלוהים על נסיונות החיים...וכך מצא אותה, את התשוקה והלהט מצא בהר הגעש שרעד וגעש...מהשליבוש המנצח של שלושתם...פתאום למולו הייתה הקנאה...שבאה "ללכלך" על ההצלחה...וכך הוא מצא את שתיהן..(את הקנאה וההצלחה..שבדרך כלל הולכות יחד....) את האנוכיות לא היה צורך לחפש היא לא תאפשר למישהו למצוא אותה במקומה לכן יצאה והראתה את עצמה ....לבד!! את הספק הוא מצא על הגדר רגל כאן ורגל שם...עדיין בספק אם להתחבא מאחורי הגדר או לפניו.... השיגעון נעשה צמא מכל החיפושים והלך אל האגם כדי לשתות ושם מצא את היופי.. כך מצא את כולם אחד , אחד...את הפחד במערה חשוכה ...את הכישרון בין העשבים הטריים...את השקר מאחורי הקשת...ואפילו את השיכחה ששכחה שבכלל משחקים.... רק את האהבה לא מצא...הוא חיפש בכל מקום אפשרי , מתחת לכל אבן בראש כל הר...בין העלים...באגמים במפלים בין הסלעים ולא מצא...חיפש בעננים...חיפש אפילו בחלל אבל לא מצא אותה....ואז החליט לחפש בין הענפים הקוצניים של שיח הורדים ממול....הוא הזיז את הענפים הקוצניים ונשמעה צעקה...אח!!! צעקה האהבה ...קוצים חדים פצעו את עינייה....השיגעון התנצל...ביקש סליחה מהאהבה הרכה...אפילו הבטיח ללוות אותה תמיד לכל אורך הדרך..... מאז ועד היום : האהבה עיוורת ,והשיגעון מלווה אותה...
😊
אאא זה סיבור כל כך יפהההה
!!!!!!
יש לזה גירסא יותר ארוכה..יפה
חחח כה
ובאמת גם השגעון מלווה אותה