אני פשוט לא יכולה יותר, להיות קיר! למה אני צריכה להיות קיר? אז הן ירדו לאילת... וחזרו, ועכשיו הפכתי להיות כזו. כי לא הייתי שמה. אתמול הן הציעו לי לצאת איתן, יצאתי... ומה היה? כל הערב רק 'אילת, אילת, אילת, אילת' .. ואני עמדתי שמה ושתקתי ואכלתי את עצמי מבפנים. כי לא הייתי שמה.
אוח נמאס לי כבר מהן, אני לא רוצה רוצה אותן יותר.... הן מתנהגות אליי כאילו אני איזה כלב שלהן לפעמים, 'טוב אז תרדי עכשיו להביא אותי מלמטה' מה אני עובדת אצלה? 😢 😢
צודקת...
אני מזהההההההההה מבינה אותך!
עיזבי בובי..
חברים זה רק סדרה😉
מאמי??
אל תתייחסי..אולי הן פשוט לא מבינות את זה...הן לא חושבות כמוך..
אבל אם הן מתייחסות אלייך כמו לכלבה שלהן..
אז הן לא שוות אותךךךךךךךךך בכלל !!!
שימי ז.. ושילכו לחפש !
אוהבת 3>>
רציני מזה השטויות האלה
מה את עובדת אצלה?!
את לא חייבת לה כלום
אם את לא רוצה אל תעשי...
שיתחילו להעריך את מה שאת עושה
ואם לא תתרחקי מהן
אני בטוחה שלא חסרות בנות שיהיו חברות שלך.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסיכמה!
את לא המשרתת שלהן אל תעשי את זה פשוט..
פעם הבאה שיידברו אלייך ככה תגידי להם תעלו לבד אני צריכה לבוא לעזור לכן להזיז לכן את הרגלים?
תחזרי להן בתשובות שיילמדו להבא איך לדבר אלייך מאמי..
אני מבינה את מה שאת מרגישה..שהפסדת בילוי משותף עם חברות של אולי תנסי לבקש מהן לדבר על זה פחות כשאת איתן....או לא לדבר על זה בכלל.....אם הן חברות באמת הן יבינו שזה מאכזב אותך ויפסיקו..
מצד שני הן יכולות להעדיף כן לדבר על זה ולא להזמין אותך..
מה מה קרה 1?!?
צעמדי על שלך!!!
יש לך משהו להגיד להן תגידי !!!!!
אל תשמרי בבטן !!!!
^^
עם כולןן
צודקות!!!@@@@@!W%
QUOTE (עדייפה @ 18/08/2007) ^^
עם כולןן
צודקות!!!@@@@@!W%
😊