אוףף קודם היו לי תבחילות והסחרחורות וכל זה..
זה עבר
ועכשיו אני חולה..מאתמול😢
הייתי רותחת רצחחח ואדומה..לא יכולתי לזוז מהמיטה
קפאתי מקור..היו עליי 2 שמיכות
ועוד זה שאני בקשריתי היה איתי ועדיין קפאתי..
כאב לי הראש רצח והגרון
היה לי חום..
בסוף אמא הביאה לי כדור ותה..וירד לי החום
עכשיו יותר טוב וכבר לא קר לי..
אבל עדיין הגרון כואב ובקושי יש לי קול
ואני מצוננת רצח..
😢
תנוחי הרבהה ואם זה לא עובר תלכי לרופא..
תרגישי טוב מאמי =)))
תרגישיייי טובב כפרוששש..
תשתיי הרבהה חם..ותעשיי מקלחת טובה 😊
תודה=]=]
נראלי הדבקתי את עידן(זה שאני בקשריתו)
חחח מסכן..עד שהבריא כי גם הוא היה חולה
ועכשיו שוב יהיה..
תרגישי טוב מאמי
החלמה מהירה
אם זה לא יהיה יותר טוב מחר תלכי לרופא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עדידוש מתוקה שלי
תרגישי טוב!!
החלמה מהירה=]
תרגישי טוב!
מאמי תשתי הרבהההההההה תה ומים
תלכי לרופא בהקדם
החלמה מהירה מתוקה!
מאמי תנוחי הרבה
תשתי תאכלי
ותרגישי טוב
אוהבת מלא