מה יש לכולם מטיפים לי!?!?!
העיקר אל תעשני, והוא גוווומר קופסה ביום!
אל תשתי והוא מפרק בקבוקים לבד\:
מה ייייייייייייייש לו!?
קוראים לזה אהבה.
הוא כנראה דואג לך...
אאאאווווח 🙄
עכשיו סיימתי לראות חמישה פרקים של "קוראים לזה אהבה"
כמה זה מושלםם.. 🙄 רוצה עווווד.
QUOTE (עדייפה @ 18/08/2007) אאאאווווח 🙄
עכשיו סיימתי לראות חמישה פרקים של "קוראים לזה אהבה"
כמה זה מושלםם.. 🙄 רוצה עווווד.
וואלה...
ומה בדיוק הקשר נשמה?
ספאם זה לא טוב...
וזה גם מעליב כל התגובות הלא קשורות האלה:[
אושרי אולי אתה צודק
אבל הוא מעליב\:::
בגלל המון דברים
מאמי אני עם אושרי
זה בטוח בגלל אהבה ודאגה !!
את לא צריכה להעלב
זה הכל לטובתך
[ אני גם חושבת שהוא מאוד מאוד צודק (:
אבל אני לא יטיף לך גם .... ]
אני מציעה לך שתדברי איתו..
ובמיוחד אם זה לא רק זה
בהצלחה מאמי 3>
צודק לא צודק זה לא הקטע פה
אני יודעת מה נכון ומה לא
קצת עיצבן הקטע עצמו😢
לללללללאאא
לא קשור לספאם, ולא להעלב ליי
רק אמרת "קוראים לזה אהבה" ואני ציינתי שראיתי עכשיו את 5 הפרקים של השבוע של הסדרה הזו כי יש סדרה שזה השם שלה שריגשה אותי עכשיו ובכיתי ובדיוק סיימתי לראות זה הכל .. זה באמת לא קשור ואפשר להמשיך הלאה לא הייתם צריכים ממש ממששש להתייחס לזה חחח
ואנונימיי מאמי לא להעלללבב מזההה ,
אממ מאמי אני בטוחה שהוא באמת סתם דואג לך ואוהב אותך קחי את זה בחיוך!
אווחח מכירה את זה ..
מאמי ,
תנסי להבין אותו ,
הוא דואג לך כנראה............. :/
מאמי הוא לא עושה את זה מכוונה רעה.
הוא עושה טעות גם אבל הוא אומר לך
את זה כדי שאת תפסיקי כי הוא דואג לך.
תקחי בחשבון שאת סתם פוגעת בעצמך
כי זה באמת חרא. והוא בא רק לטובתך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הוא יודע שזה רע ולכן הוא רוצה שלך לא יהיה רע ושאת לא תתחילי עם זה..
מאמייי פשוט דברי איתו על זה..
אני בטוחה שהוא לא מטיף לך סתם ככה..
נראלי שזה באמת הכל מדאגה..ומאהבה..
דברי איתו ותחליטו בינייכם מה כן עושים ומה לא..ככה שתהיו שווים 😊
ככה זה אנשים יודעים לדבר על אחרים ולהגיד להם מה לעשות
אבל לא שמים לב למה שהם עושים..