אהלן, אני לא יודעת אם זה מתאים לכאן פשוט לא מצאתי מקום אחר.. אז ס-ל-י-ח-ה!
נשברה לי חצי שן מאחורה ואני צריכה לעבור עקירה כירורגית..
מישהו פעם עבר? זה כואב עם הרדמה?
ואח"כ להשתיל שן חדשה.. מישהו עבר את זה? רציתי לדעת איך זה
מאמי זה קשור לכאן😊
אין לי מושג סורי😢
אבל בהצלחהה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין לי מושג בקשר להשתלה אבל אני יודעת שעקירה זה לא כואב..
בהצלחהה =))
אוו'ץ
לא אוהבת לא אוהבת לא אוהבתתת
עקירה אני מתארת לעצמי שזה לא כל כך נורא
אבל השתלה , במיוחד מלאכותית - שמצמיחים לך את השן
זה הכי כואב שיש...
תתכונני...
מאמי אני בטיפול אצל רופא שיניים
אומנם לא טיפול שאת עוברת אבל אם עושים הרדמה
ובדר"כ עושים כל הזמן לפני כל טיפול אפילו סתימות
זה ממש לא כואאבב!
אחרי ההרדמה את לא תרגישי כלום
בהצלחה ( :
אווווווווווווווץ'
לא הייתי שנים אצל רופא שיניים
לא אוהבבבבתתתת.....אז אני לא ממש יודעת..אבל נראלי שעם הרדמה זה לא כ"כ כואב =/\\
בהצלחה בובייי