נמאס לי שאנחנו כל כך מסובכים עם עצמנו
לא נותנים לנו לחיות את האהבה שלנו בשלום
אני כבר לא יכולה יותר
אנחנו אוהבים
אבל רק סובלים בקשר שלנו😢
הוא היה הכל שלי פעם ראשונה שלי בהכל
עברתי איתו כל כך הרבה
ואני כל כך אוהבת אותו הוא ממלא אותי
אני לא יכולה לזרוק הכל לפח
אני באמת אוהבת אותו!!!!!!!!
וגם הוא אותי
אז למה הכל רע?
למה לא יכול להיות שום דבר טוב
😢
מה לעשות?
כבר אמרתי לך
את חייבת לעבור האלה
אי אפשר להמשיך בקשר כזה שרק סובלים ממנו ..
מגיע לך מישהו טוב יותר ,לא אחד שגורם לך רק סבל !!!!!
אוהבת
אאמאאאאאאא כמה שאני מזדהה מילה במילה
עם מה שכתבת חוץ מזה שהוא היה הראשון
כי הוא לא היה הראשון שלי...(אני בתולה, ראשון
בדברים אחרים)
לגבי מה שכתבת מאמי תיראי אני עוברת את אותו דבר
לצערי לא יודעת מה הבעיה אצלכם אבל אם את אוהבת באמת
תלחמי אם אחרי שתלחמי שוב ושוב תיראי שלא מסתדר
לפעמים כדאי לוותר ולהפסיק כי לא שווה הכאב והסבל
שעובר עלייך עכשיו... לאף אחד לא מגיע דבר כזה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שירי .. באמת זה לא לעניין כבר הקשר הזה
היה כיף בהתחלה, סבבה
עבר מאז =\
תחתכי..
QUOTE (נאפי @ 17/08/2007)
לצערי לא יודעת מה הבעיה אצלכם אבל אם את אוהבת באמת
תלחמי אם אחרי שתלחמי שוב ושוב תיראי שלא מסתדר
לפעמים כדאי לוותר ולהפסיק כי לא שווה הכאב והסבל
שעובר עלייך עכשיו... לאף אחד לא מגיע דבר כזה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטרפת למורן
QUOTE (koka15 @ 18/08/2007) QUOTE (נאפי @ 17/08/2007)
לצערי לא יודעת מה הבעיה אצלכם אבל אם את אוהבת באמת
תלחמי אם אחרי שתלחמי שוב ושוב תיראי שלא מסתדר
לפעמים כדאי לוותר ולהפסיק כי לא שווה הכאב והסבל
שעובר עלייך עכשיו... לאף אחד לא מגיע דבר כזה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטרפת למורן
איתה..
אם את רואה שאין על מה להילחם פשוט תוותרי..!
אבל אם יש אהבה...אתם תעברו כל דבר. @!
חיבוקקק. !
לפעמים זה לא זה
אבל הכי קשה זה להמשיך האלה
זה באמת הקושי הגדול...
יהיה בסדר😢
וואי באמת ממש ממש תודה קודם כל!!
אני חושבת שאנחנו צריכים לדבר ונחליט יחד מה לעשות כי אני בטוחה שהוא חושב כמוני
כנראה שאהבה זה לא מספיק לפעמים ה?
לפעמים באמת זה לא מספיק
צריך גם להסתדר...
יש מצבים שאהבה זה לא מספיק..
תדברו ותסגרו עניינים בינכם.. !
ותחליטו יחד מה אתם עושים הלאה..