ומה עם אבא?
אוהבת מאוד את אמא ואבאא😊
ואת מקסימה לוב יו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 17/08/2007) ומה עם אבא?
אוהבת מאוד את אמא ואבאא😊
ואת מקסימה לוב יו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אבא הכי הכי בעולם יחד עם אמא 😛
גם אני אוהבת מאוד מאוד 😊
תודה מורני😁
אוהבת אותך.
😊
גם אני אומרת תודה לאמא שלך 😊
כפרה על חמותי
חחחחח אוהבת אותך ליפ
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/08/2007) גם אני אומרת תודה לאמא שלך 😊
כפרה על חמותי
חחחחח אוהבת אותך ליפ
חוחוחוחוחוחוחו חופשי תאמרי😊
חחחחח קרועה,
אוהבת אותך מיבי😊
אחחחח על השיר היפה הזההה!
QUOTE (OrtalBe @ 17/08/2007) אחחחח על השיר היפה הזההה!
שיר יפה 😎
😊
שיר יפה !
"אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא" !
QUOTE (שנששן @ 17/08/2007) 😊
שיר יפה !
"אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא" !
נכון שיר יפה. 😉
ואת צודקת.
אין אהבה כמו של אמא. 😊
שיר יפה
אין על אימא ואבא שליי הם הכי הכי בעולם!!
QUOTE (כרמית @ אלעד+17/08/2007) שיר יפה
אין על אימא ואבא שליי הם הכי הכי בעולם!!
נכון שיר יפה. 😉
וגם על שלי אין 😊