היום יש הופעת בכורה של רן דנקר בחיפה... וחברה התקשרה לשאול אותי אם אני רוצה ללכת איתה היא השיכה 2 כרטיסים חינם... ושאני אגיד לא לרן דנקר?! יאו.
מישהו הולך?
לא הולכת..
אבל תהני גלוש..
במיוחד שיש הופעה של בנאדם שאת מעריצה 😊
אני לא הולכת,
תהני מאמי.
😊
QUOTE (hofit189 @ 17/08/2007) לא הולכת..
אבל תהני גלוש..
במיוחד שיש הופעה של בנאדם שאת מעריצה 😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מי ייסע עד לחיפה בשבילו ..
,לא שאם הייתי גרה בחיפה הייתי הולכת
חח אפילו לא ידעתי.. אני לא הולכת..
תהני גלוש !!