חופיתוששש
יפה שלי התגעגעתתיי
שבת שלום מאמייי
אין עלייך!!
מואהההההה 😊
QUOTE (_אורושה_ @ 17/08/2007) חחח אני לא יודעת אם 'אורוש' זאת אני כי יש שתיים ..
אבל בקטננננה :]]
אוהבת אותך גם חופיתייי ושבת שלום שתהיה לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ותהנייייייייייייייי :]]]
מואהההההההההה יפה שלייי !!!!
😊
מאמי יש שם גם אור, גם אורוש (הבת) וגם -אורושה_ - שזו בטוח את.
חחחחחחחח
😊
בובביי נעלמתת לייייי איפה את?
חופיתי מתוקה שלי את יודעת שראיתי את זה ראשונה אבל רק עכשיו התפנה לי להגיב כמו שצריך..
שיהיה לך שבת שלום, שבת מקסימה..(או שכבר הייתה כן?😉 )
אני אוהבת אותך כ"כ..את ילדה מדהימה, עם ערכים מדהימים, אי אפשר לתאר כמה את מקסימה!
תמשיכי להיות כזו...מווווווווואה!!
חחחחחח!!!!!!!! גרמת לי חיוך!!! =]]]]]]
אין עלייך!!! פשוט מקסימההה!!!
שבת שלום גם לך!!!!!!! שתיהיה זאת השבת הכי קסומההה!!!!
ושבת שלום לכולם!!!
אוהבת המוןןן!!!!!!! 😊
את מדהימההה😊
נצלי כל שנייה שיש לך בחופש
הוא עוד מעט נגמר!!!!
אוהבת אותך כל כךךךךך
ושבת שלום😊
תודה לכולכם פתחתם לי את השבוע כמו שצריך :]
אוהבת אתכם בלי סוף..
ושמחה שהעלתי חיוך לרובכם 😊
אופירי אוהבת אותך..
QUOTE (hofit189 @ 18/08/2007) תודה לכולכם פתחתם לי את השבוע כמו שצריך :]
אוהבת אתכם בלי סוף..
ושמחה שהעלתי חיוך לרובכם 😊
אופירי אוהבת אותך..
תודה לך שפתחת לנו ככה את השבוע...
QUOTE (limaori @ 19/08/2007) QUOTE (hofit189 @ 18/08/2007) תודה לכולכם פתחתם לי את השבוע כמו שצריך :]
אוהבת אתכם בלי סוף..
ושמחה שהעלתי חיוך לרובכם 😊
אופירי אוהבת אותך..
תודה לך שפתחת לנו ככה את השבוע...
מלאכית אחת אוהבת אותך!