אחרי שהוא נעלם מהחיים שלי למשך...אממ חודשיים?
אולי אפילו יותר..
בקיצור , חודשיים שלא דיברנו בכלל
וראיתי אותו רק פעמיים וגם זה היה חטוף...
פתאום הוא חוזר לדבר איתי כאילו כלום לא קרה?!
אם הוא היה קצת פחות...מוזר?הייתי מוכנה לתת לו הזדמנות מחדש..
אבל הוא תכלס לא השתנה בשום דבר
אם כך...למה הוא חזר להיות איתי בקשר?
בקיצור לא מבינה ממנו כ ל ו ם
והוא סתם משגע אותי \=
•.° כ ר י ס [ : • (PM 05:58) :
?
הוד (PM 05:59) :
אני אדבר איתך אחרכלך
כמה מפתיע \ =
אולי תדברי איתו
תגידי לו מה את מרגישה
ותשאלי מה שלא ברור?
אוהבת המון מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן אם זה היה מישהו אחר זה היה בטח הפיתרון
אבל אנחנו לא במצב כזה שאני אמורה לדבר על הרגשות שלי
כאילו...אני לא יודעת
אנחנו בכלל לא קרובים...
הוא בטעות הגיע אליי
ואז הסתבר שהוא ראה אותי כמה פעמים באוטובוס...
ואיכשהו הוא זכר חח לא משנה
ודיברנו ודיברנו ודיברנו באייסי
ובסוף...
יום אחד הוא פשוט נעלם😮
או או או..
אני רואה הרבה אנשים היום עושים לך רע...
עזבי מאמי,
אני מבינה שכואב לך שהוא פתאום נזכר
אחרי תקופה של התנתקות
אבל ילדה חמודה כמוך
לא צריכה להתעצבן..
עזבי
סוף שבוע,תהני קצת בלי עצב
לפחות יומים האלה,
תעשי לעצמך טובה,ותחייכי..😛
למרות שאת תמיד שמחה..
אוהבתתת אותך
אבל כריס זה בנים
לא אמורים להבין אותם
והם לא אמורים להבין אותנו 😮
וכמו מה שרגינה אמרה
רגינה לא פוגע בי
פשוט לא מבינה את ההיגיון
אבל שיהיה \=
הוא זה שלחוץ עליי ( מסתבר...)
אוהבת אותך קוקי תודה
מירב...
אהא\=
עדיף כבר לא להתאמץ
כןן
חבל על המאמץ בכלל
יהיה טוב יפה שלייי
הכל יסתדר
אוהבת מלא
מאמי ?
עזבי אותו הוא הפסיד ...
עכשיו זה ניראה סתם משחק .
אל תחשבי על זה אפילו זה נגמר ..
טניה אוי אני מאוד מקווה \=
אוהבת אותך
יובל..
האמת זה אפילו לא התחיל \=
חעחע
נשמה של ברבור אם הוא משגע אותך פשוט אל תתיחסי
אני בטוחה שהוא יפסיק ..