עלק החברה הכי טובה שלי...
שתלך לחפש!
העיקר לו...שהוא בכלל לא קשור אליה היא מספרת הכל ולי לא!
כמה צביעות במישהו אחד...
טוב שהוא אמר לי...
אוףף היא מגעילה אותי כבר עם הצביעות הזאת...
ועוד מה היא אמרה לו?
שאם אני אשלח לה הודעה אז היא תספר לי
סליחה?
למה מה את עושה לי טובה ?!
ט י פ ש ה!
מגיע לה כל מה שקורה לה...
\=
בדיוק כמו שזה נשמע...
היא לא מספרת לי כבר כלום \=
לא הבנתי..
אם זה רק זה שהיא לא מספרת לך כלום לא הבנתי למה היא צבועה ??
ואם היא צבועה פשוט תתרחקי ממנה ,את לא צריכה להיות בקשר עם אנשים כאלה
זה עושה סתם חרא בלב .
לא זה לא רק זה..
כאילו עוד כל מיני דברים..כאילו היא משחקת אותה כזאת טובה..
אבל תכלס היא כל כך לא...
פשוט זה עיצבן אותי כרגע
טוב
כריס
יש ויש אנשים בעולם הזה...
העצבים שלך כל-כך לא שויים כרגע...
עזבי סוף שבוע
אני מבינה את נפגעת ממנה
אבל אל תתני לה להנות על חשבונך
תמחקי אותה מהחיים..אם
היא לא באמת כמו שחשבת...
ובלי עצבים..
אוהבת אותך 😛
אוישש תאמיני לי רגי אין לי כוח כבר לכל השטויות האלה..
אין אין אין דבר כזה חברות...
שמעי,יש...אבל למצוא אחת אמיתית
זה כבר משהו אחר,זה קיים
אבל זה יבוא עם הזמן..
אני רואה את התאכזבת בצורה משמעותית
לכן...
היא לא שווה את האכזבה שלך
אם היא לא חברה אמיתית
תמשיכי הלאה,
לא שווה את העצבים..
כן כי זה לא רק זה
זה עוד מלא דברים שהיא איכזבה אותי
בקיצור אוף אין לי כוח לזה כבר
אני ל אצריכה אותה
ואותך אני אוהבת😛
היא עושה לך רע?
היא משקרת לך?.
אז למה את צריכה אותה?.אה?. 😁
חבל להיפגע כל פעם מחדש..
יהיה מאמי חיוך
היא לא שווה את מה שאת מרגישה כרגע..
ומעכששששיוו..
תיהי מאושרת 😊
כריס מאמי כמו שאמרתי,
העצבים שלך לא שוויים כלום.
אוהבת אותך,
עשי חישוב אם עצמך.
אני חברתך מעכשיו 😁 😁
כבוד 😛
מאמי תקשיבי לי מנסיון
בזמן האחרון היו לי הרבה תקלים עם החברה הכי טובה.. לשעבר לצערי
אנחנו עדין חברות אבל לא כמו פעם
ואם את לא רוצה שזה יגיע לכזה מצב [כמו שלי]
תדברי איתה! תגידי לה כל מה שאת מרגישה
רק ככה היא תוכל לדעת מה את מרגישה וחושבת
ואם את מספיק חשובה לה היא גם תשנה את עצמה
אני לא דיברתי עם חברה שלי.. והיא לא איתי
וככה נהרס לנו הקשר...
אם הייתי יכולה לחזור אחורה הייתי עושה הרבה דברים שונה
את עוד במצב שאת יכולה לשנות דברים ולגרום להם להיות אחרת!
תנצלי את זה!
ליפזי ווווהו...תאמיני לי השלב הבא זה שאני ארכוש לעצמי חברות דמיוניות😛
חחח
אוהבת אותך קוקולוקו...
עינב...נכון את צודקת במשהו..
אבל מצד שני כאילו מה היא בעצמה לא מבינה שזה לא בסדר?!
היא זאת שצריכה לדבר איתי
אני בחיים לא עשיתי לה איזה קטע מגעיל
ואני באמת כנה עם עצמי...עם יד על הלב..
תודה מאמי
מאמי תראי את לא חייבת לדבר איתה ולהגיד לה סליחה אם אין לך על מה
לא מחפשים דברים בכח
אבל תבואי ותגידי לה ותדברי איתה על מה שאת מרגישה
ואל תחשבי היא זאת שצריכה לדבר איתי
כי זה מה שאני חשבתי עם חברה שלי.. וזה מה שהיא חשבה עלי
ותראי לאן הגענו היום..
אנחנו כמעט ולא בקשר.. והיא גרה מטר ממני..
אני לא חושבת שבחברות צריך לעשות חשבנות של מי צודקת ומי לא.. ומי צריכה לבוא ולדבר ומי לא
אם החברות הזו חשובה לך.. תפתרי את זה!
תראי לה שאיכפת לך
כן את צודקת ברור
אבל אני לא יודעת אם היא תתייחס לזה ברצינות \ =