כן
זה משהו שמאוד קשה להבין
באמת,שאין לי תשובה לזה,
אבל אלוהים למעלה,הוא רואה הכול,
ואני מקווה שבאמת לא קרה כלום ליפזי
אוהבת אותך
ושבת שלום
QUOTE (רגייי @ 17/08/2007) כן
זה משהו שמאוד קשה להבין
באמת,שאין לי תשובה לזה,
אבל אלוהים למעלה,הוא רואה הכול,
ואני מקווה שבאמת לא קרה כלום ליפזי
אוהבת אותך
ושבת שלום
קשה להבין.
נכון ה' רואה הכול מלמעלה.
לא קרה כלום אל תידאגי.
תודה רגינה,
אוהבת אותך.
שבת שלום גם לך😊
QUOTE (רגייי @ 17/08/2007) כן
זה משהו שמאוד קשה להבין
באמת,שאין לי תשובה לזה,
אבל אלוהים למעלה,הוא רואה הכול,
ואני מקווה שבאמת לא קרה כלום ליפזי
אוהבת אותך
ושבת שלום
מסכימה עם רגייי
פוצ ופצצ
אוהבת אותך נסיכה!!
QUOTE (טוניטה @ 17/08/2007) QUOTE (רגייי @ 17/08/2007) כן
זה משהו שמאוד קשה להבין
באמת,שאין לי תשובה לזה,
אבל אלוהים למעלה,הוא רואה הכול,
ואני מקווה שבאמת לא קרה כלום ליפזי
אוהבת אותך
ושבת שלום
מסכימה עם רגייי
פוצ ופצצ
אוהבת אותך נסיכה!!
תודה פיצ פיצ,
אוהבת אותך😊
שבת שלום😊
יופי
שמחה שהכול בסדר
אוהבת אותך ליפזיי 😊
לאלוהים יש סיבות משלו
ככה אני מאמינה
אל תנסי להבין
כי תחטפי כאב ראש 😛
אוהבת אותךך
QUOTE (limaori @ 17/08/2007) לאלוהים יש סיבות משלו
ככה אני מאמינה
אל תנסי להבין
כי תחטפי כאב ראש 😛
אוהבת אותךך
אוהבת אותך המון ילדונת.
רגייי-גם אני שמחה, 😁
תודה רגיי.
אוהבת אותך רגיי 😊
ליאור -אז אני לא ינסה כי
גם ככה כואב לי הראש חח 😛
תודה,אוהבת אותך😊
נופרי-תודה מאמי😛
אני לא ינסה להבין כואב לי הראש חח.
אוהבת אותך גם גדולונת😛
QUOTE (limaori @ 17/08/2007) לאלוהים יש סיבות משלו
ככה אני מאמינה
אל תנסי להבין
כי תחטפי כאב ראש 😛
אוהבת אותךך
מצטרפת לליאורי ..
אוהבת אותך מאמייי
QUOTE (koka15 @ 17/08/2007) QUOTE (limaori @ 17/08/2007) לאלוהים יש סיבות משלו
ככה אני מאמינה
אל תנסי להבין
כי תחטפי כאב ראש 😛
אוהבת אותךך
מצטרפת לליאורי ..
אוהבת אותך מאמייי
תודה ברי. 😉
אוהבת אותך גם. 😊
ואני לא ינסה להבין כמו
שאמרתי כואב לי הראש חח 😂