יצאתי אפס
יצאתי זין
יצאתי חרא
יצאתי זבל
יצאתי אידיוט
יצאתח טיפש
יצאתי ילד בן זונה
יצאתי ילד הומו
יצאתי ילד מפגר
יצאתי ילד טמבל
יצאתי ילד מטומטם
כן זה מה שיצאתי
פעמיים עשיתי את הטעות,היום אני מתחיל בדרך חדשה לנסות לתקן הכול עם החברים שלי
לא הצלחתי ואין לי מה לחפש בעולם הזה.
אני יירק דם יזיע בשביל לתקן את הטעות שלי(טעות כפולה שנעשתה פעמיים)
פעם שלישית זו לא תיהיה גלידה את זה אני מבטיח
תום מאמי
אנחנו אנשים,טועים,אין ברירה
ואתה לא אפס!..מה פתאום!
אל תגידי על עצמך כאלה מילים!..
אתה אחלה בחור,
אנשים טועים וזה טבעי
ובהצלחה לך בתיקון הטעות,
אני בטוחה שיבינו אותך,
שבת שלום
קודם כל אתה לא אפס .
כולם טועים ,
בא לך לשתף מה קרה ?
QUOTE (רגייי @ 17/08/2007) תום מאמי
אנחנו אנשים,טועים,אין ברירה
ואתה לא אפס!..מה פתאום!
אל תגידי על עצמך כאלה מילים!..
אתה אחלה בחור,
אנשים טועים וזה טבעי
ובהצלחה לך בתיקון הטעות,
אני בטוחה שיבינו אותך,
שבת שלום
..
QUOTE (hila1990 @ 17/08/2007) קודם כל אתה לא אפס .
כולם טועים ,
בא לך לשתף מה קרה ?
^^
אנשים טועים
אבל כל העיניין הוא שנדע שטעינו
וטוב שאתה מרגיש ככה
רק הצלחה😊
QUOTE (limaori @ 17/08/2007) אנשים טועים
אבל כל העיניין הוא שנדע שטעינו
וטוב שאתה מרגיש ככה
רק הצלחה😊
אתה לא אפס.
QUOTE (apchi @ 17/08/2007) יצאתי אפס
יצאתי זין
יצאתי חרא
יצאתי זבל
יצאתי אידיוט
יצאתח טיפש
יצאתי ילד בן זונה
יצאתי ילד הומו
יצאתי ילד מפגר
יצאתי ילד טמבל
יצאתי ילד מטומטם
כן זה מה שיצאתי
פעמיים עשיתי את הטעות,היום אני מתחיל בדרך חדשה לנסות לתקן הכול עם החברים שלי
לא הצלחתי ואין לי מה לחפש בעולם הזה.
אני יירק דם יזיע בשביל לתקן את הטעות שלי(טעות כפולה שנעשתה פעמיים)
פעם שלישית זו לא תיהיה גלידה את זה אני מבטיח
לא יצאת אפס
לא יצאת זין
לא יצאת חרא
לא יצאת זבל
לא יצאת אידיוט
לא יצאת טיפש
לא יצאת ילד בן זונה
לא יצאת ילד הומו
לא יצאת ילד מפגר
לא יצאת ילד טמבל
לא יצאת ילד מטומטם
אז די כבר תום,
באמת, אני ש-ו-נ-א-ת לראות אותך ככה...
הם יבינו אותך, ולא עשית שום טעות פעמיים, הם לא מבינים אותך פעמיים..
וזו הטעות שלך..לקחת את הטיפשות שלהם ולהאשים את עצמך בזה
לא עשית שום דבר רע
מה קרה?! הם לא היו עושים את זה? WTF!!!
וכן..אתה תצטרך לעבוד על לתקן את זה..אבל הם אלו שיצטרכו לעזור לך
הם אלו שיצטרכו לתמוך בך,
בשביל זה יש חברים..לא בשביל להאשים ולהפיל "טעויות" ולתת לך להרגיש כמו שאתה מרגיש ^^
אתה לא כ-ל-ו-ם ממה שכתבת..
תומצ'ו אתה אחד הילדים הנדירים שיש, אם לא -הכי-
כבר אמרתי לך..אין עוד כמוך, אני לא חושבת שהייתי מסוגלת למצוא מישהו שכזה דבר יפריע לו כמו שלך
אני לא אומרת את זה בתור משהו רע, להפך..זה רק מראה כמה לב יש לך
אבל צריך לקחת דברים בפרספקטיבה לפעמים, ולהסתכל על המצב מבחוץ
בינתיים אני עושה את זה בשבילך..אבל כדאי שגם אתה
ככה יכאב לך פחות
אז יאללה..להתעודד
לכל אחד מגיעה הזדמנות שניה,שלישית,רביעית,חמישית וככה כמה שצריך
כל עוד הוא רוצה לתקן את הטעות שלו..
אז למה להיות מדוכא? יאללה
אם הם לא רוצים?!
FUCK THEM
יש עוד מיליון כמוהם,
ואתה ילד מדהים
אז די להיות בדיכאון, חייך, החיים קצרים מדי בשביל דכאונות שכאלו
יאללה אוהבת אותך ילד 😊
3>
(מקווה שתפנים משו מפה..) חח
QUOTE (galush123 @ 17/08/2007) QUOTE (apchi @ 17/08/2007) יצאתי אפס
יצאתי זין
יצאתי חרא
יצאתי זבל
יצאתי אידיוט
יצאתח טיפש
יצאתי ילד בן זונה
יצאתי ילד הומו
יצאתי ילד מפגר
יצאתי ילד טמבל
יצאתי ילד מטומטם
כן זה מה שיצאתי
פעמיים עשיתי את הטעות,היום אני מתחיל בדרך חדשה לנסות לתקן הכול עם החברים שלי
לא הצלחתי ואין לי מה לחפש בעולם הזה.
אני יירק דם יזיע בשביל לתקן את הטעות שלי(טעות כפולה שנעשתה פעמיים)
פעם שלישית זו לא תיהיה גלידה את זה אני מבטיח
לא יצאת אפס
לא יצאת זין
לא יצאת חרא
לא יצאת זבל
לא יצאת אידיוט
לא יצאת טיפש
לא יצאת ילד בן זונה
לא יצאת ילד הומו
לא יצאת ילד מפגר
לא יצאת ילד טמבל
לא יצאת ילד מטומטם
אז די כבר תום,
באמת, אני ש-ו-נ-א-ת לראות אותך ככה...
הם יבינו אותך, ולא עשית שום טעות פעמיים, הם לא מבינים אותך פעמיים..
וזו הטעות שלך..לקחת את הטיפשות שלהם ולהאשים את עצמך בזה
לא עשית שום דבר רע
מה קרה?! הם לא היו עושים את זה? WTF!!!
וכן..אתה תצטרך לעבוד על לתקן את זה..אבל הם אלו שיצטרכו לעזור לך
הם אלו שיצטרכו לתמוך בך,
בשביל זה יש חברים..לא בשביל להאשים ולהפיל "טעויות" ולתת לך להרגיש כמו שאתה מרגיש ^^
אתה לא כ-ל-ו-ם ממה שכתבת..
תומצ'ו אתה אחד הילדים הנדירים שיש, אם לא -הכי-
כבר אמרתי לך..אין עוד כמוך, אני לא חושבת שהייתי מסוגלת למצוא מישהו שכזה דבר יפריע לו כמו שלך
אני לא אומרת את זה בתור משהו רע, להפך..זה רק מראה כמה לב יש לך
אבל צריך לקחת דברים בפרספקטיבה לפעמים, ולהסתכל על המצב מבחוץ
בינתיים אני עושה את זה בשבילך..אבל כדאי שגם אתה
ככה יכאב לך פחות
אז יאללה..להתעודד
לכל אחד מגיעה הזדמנות שניה,שלישית,רביעית,חמישית וככה כמה שצריך
כל עוד הוא רוצה לתקן את הטעות שלו..
אז למה להיות מדוכא? יאללה
אם הם לא רוצים?!
FUCK THEM
יש עוד מיליון כמוהם,
ואתה ילד מדהים
אז די להיות בדיכאון, חייך, החיים קצרים מדי בשביל דכאונות שכאלו
יאללה אוהבת אותך ילד 😊
3>
(מקווה שתפנים משו מפה..) חח
גלצ'ו את מדהימה3>
אין לי מושג על מה קרה, אבל אני בטוחה במיליון אחוז שגל צודקת.
למרות שאנחנו לא מכירים כל כך, מההודעות שלך ניכר שאתה ילד מיוחד ונדיר ..
כולם טועים לפעמים, אל תייסר את עצמך ... יהיה אחלה(:
תודה לכולם
וגל תודה רבה לך אישית! שאת מבינה באמת תודה
לא יודע מה הייתי עושה בלעדיך
QUOTE (apchi @ 17/08/2007)
וגל תודה רבה לך אישית! שאת מבינה באמת תודה
לא יודע מה הייתי עושה בלעדיך
3>
אוהבת אותך כל כך
^ חבובים.
ואני מצטרפת לכל מה שגל אמרה😊
יהיה טוב.
יאאא תום מאמי מה קרה?
תסתכל אתה בנאדם
לטעות זה אנושי ולסלוח זה אלוהיי
הגדולה זה שאתה מודה בטעות ומודע לה.
חברים אמיתיים יסלחו
וזה הזמן שלך לתקן
מטעויות לומדים
תהיה חזק מאמי
אתה הכי גבר בעולם
וכל השטויות שכתבת על עצמך זה בולשייט והכי לא נכון בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי אני לא יודעת מה קרה אבל אני בטוחה שזה לא כזה דבר נורא
ואל תדבר ככה אתה אחלה בן אדם
ומה שלא יהיה יסלחו לך..!
יהיה בסדר. 😉