פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

יצאתי אפס

✍️ apchi 📅 17/08/2007 13:34 👁️ 382 צפיות 💬 16 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
יצאתי אפס
יצאתי זין
יצאתי חרא
יצאתי זבל
יצאתי אידיוט
יצאתח טיפש
יצאתי ילד בן זונה
יצאתי ילד הומו
יצאתי ילד מפגר
יצאתי ילד טמבל
יצאתי ילד מטומטם
כן זה מה שיצאתי

פעמיים עשיתי את הטעות,היום אני מתחיל בדרך חדשה לנסות לתקן הכול עם החברים שלי
לא הצלחתי ואין לי מה לחפש בעולם הזה.
אני יירק דם יזיע בשביל לתקן את הטעות שלי(טעות כפולה שנעשתה פעמיים)
פעם שלישית זו לא תיהיה גלידה את זה אני מבטיח
בוב...
דבר איתי במסן 3>
תום מאמי
אנחנו אנשים,טועים,אין ברירה

ואתה לא אפס!..מה פתאום!
אל תגידי על עצמך כאלה מילים!..

אתה אחלה בחור,
אנשים טועים וזה טבעי

ובהצלחה לך בתיקון הטעות,
אני בטוחה שיבינו אותך,

שבת שלום
קודם כל אתה לא אפס .
כולם טועים ,
בא לך לשתף מה קרה ?
QUOTE (רגייי @ 17/08/2007) תום מאמי
אנחנו אנשים,טועים,אין ברירה

ואתה לא אפס!..מה פתאום!
אל תגידי על עצמך כאלה מילים!..

אתה אחלה בחור,
אנשים טועים וזה טבעי

ובהצלחה לך בתיקון הטעות,
אני בטוחה שיבינו אותך,

שבת שלום
..
QUOTE (hila1990 @ 17/08/2007) קודם כל אתה לא אפס .
כולם טועים ,
בא לך לשתף מה קרה ?

^^
אנשים טועים
אבל כל העיניין הוא שנדע שטעינו
וטוב שאתה מרגיש ככה
רק הצלחה😊
QUOTE (limaori @ 17/08/2007) אנשים טועים
אבל כל העיניין הוא שנדע שטעינו
וטוב שאתה מרגיש ככה
רק הצלחה😊
אתה לא אפס.
QUOTE (apchi @ 17/08/2007) יצאתי אפס
יצאתי זין
יצאתי חרא
יצאתי זבל
יצאתי אידיוט
יצאתח טיפש
יצאתי ילד בן זונה
יצאתי ילד הומו
יצאתי ילד מפגר
יצאתי ילד טמבל
יצאתי ילד מטומטם
כן זה מה שיצאתי

פעמיים עשיתי את הטעות,היום אני מתחיל בדרך חדשה לנסות לתקן הכול עם החברים שלי
לא הצלחתי ואין לי מה לחפש בעולם הזה.
אני יירק דם יזיע בשביל לתקן את הטעות שלי(טעות כפולה שנעשתה פעמיים)
פעם שלישית זו לא תיהיה גלידה את זה אני מבטיח
לא יצאת אפס
לא יצאת זין
לא יצאת חרא
לא יצאת זבל
לא יצאת אידיוט
לא יצאת טיפש
לא יצאת ילד בן זונה
לא יצאת ילד הומו
לא יצאת ילד מפגר
לא יצאת ילד טמבל
לא יצאת ילד מטומטם

אז די כבר תום,
באמת, אני ש-ו-נ-א-ת לראות אותך ככה...
הם יבינו אותך, ולא עשית שום טעות פעמיים, הם לא מבינים אותך פעמיים..
וזו הטעות שלך..לקחת את הטיפשות שלהם ולהאשים את עצמך בזה
לא עשית שום דבר רע
מה קרה?! הם לא היו עושים את זה? WTF!!!
וכן..אתה תצטרך לעבוד על לתקן את זה..אבל הם אלו שיצטרכו לעזור לך
הם אלו שיצטרכו לתמוך בך,
בשביל זה יש חברים..לא בשביל להאשים ולהפיל "טעויות" ולתת לך להרגיש כמו שאתה מרגיש ^^
אתה לא כ-ל-ו-ם ממה שכתבת..
תומצ'ו אתה אחד הילדים הנדירים שיש, אם לא -הכי-
כבר אמרתי לך..אין עוד כמוך, אני לא חושבת שהייתי מסוגלת למצוא מישהו שכזה דבר יפריע לו כמו שלך
אני לא אומרת את זה בתור משהו רע, להפך..זה רק מראה כמה לב יש לך
אבל צריך לקחת דברים בפרספקטיבה לפעמים, ולהסתכל על המצב מבחוץ
בינתיים אני עושה את זה בשבילך..אבל כדאי שגם אתה
ככה יכאב לך פחות
אז יאללה..להתעודד
לכל אחד מגיעה הזדמנות שניה,שלישית,רביעית,חמישית וככה כמה שצריך
כל עוד הוא רוצה לתקן את הטעות שלו..
אז למה להיות מדוכא? יאללה
אם הם לא רוצים?!
FUCK THEM
יש עוד מיליון כמוהם,
ואתה ילד מדהים
אז די להיות בדיכאון, חייך, החיים קצרים מדי בשביל דכאונות שכאלו
יאללה אוהבת אותך ילד 😊
3>
(מקווה שתפנים משו מפה..) חח
QUOTE (galush123 @ 17/08/2007) QUOTE (apchi @ 17/08/2007) יצאתי אפס
יצאתי זין
יצאתי חרא
יצאתי זבל
יצאתי אידיוט
יצאתח טיפש
יצאתי ילד בן זונה
יצאתי ילד הומו
יצאתי ילד מפגר
יצאתי ילד טמבל
יצאתי ילד מטומטם
כן זה מה שיצאתי

פעמיים עשיתי את הטעות,היום אני מתחיל בדרך חדשה לנסות לתקן הכול עם החברים שלי
לא הצלחתי ואין לי מה לחפש בעולם הזה.
אני יירק דם יזיע בשביל לתקן את הטעות שלי(טעות כפולה שנעשתה פעמיים)
פעם שלישית זו לא תיהיה גלידה את זה אני מבטיח
לא יצאת אפס
לא יצאת זין
לא יצאת חרא
לא יצאת זבל
לא יצאת אידיוט
לא יצאת טיפש
לא יצאת ילד בן זונה
לא יצאת ילד הומו
לא יצאת ילד מפגר
לא יצאת ילד טמבל
לא יצאת ילד מטומטם

אז די כבר תום,
באמת, אני ש-ו-נ-א-ת לראות אותך ככה...
הם יבינו אותך, ולא עשית שום טעות פעמיים, הם לא מבינים אותך פעמיים..
וזו הטעות שלך..לקחת את הטיפשות שלהם ולהאשים את עצמך בזה
לא עשית שום דבר רע
מה קרה?! הם לא היו עושים את זה? WTF!!!
וכן..אתה תצטרך לעבוד על לתקן את זה..אבל הם אלו שיצטרכו לעזור לך
הם אלו שיצטרכו לתמוך בך,
בשביל זה יש חברים..לא בשביל להאשים ולהפיל "טעויות" ולתת לך להרגיש כמו שאתה מרגיש ^^
אתה לא כ-ל-ו-ם ממה שכתבת..
תומצ'ו אתה אחד הילדים הנדירים שיש, אם לא -הכי-
כבר אמרתי לך..אין עוד כמוך, אני לא חושבת שהייתי מסוגלת למצוא מישהו שכזה דבר יפריע לו כמו שלך
אני לא אומרת את זה בתור משהו רע, להפך..זה רק מראה כמה לב יש לך
אבל צריך לקחת דברים בפרספקטיבה לפעמים, ולהסתכל על המצב מבחוץ
בינתיים אני עושה את זה בשבילך..אבל כדאי שגם אתה
ככה יכאב לך פחות
אז יאללה..להתעודד
לכל אחד מגיעה הזדמנות שניה,שלישית,רביעית,חמישית וככה כמה שצריך
כל עוד הוא רוצה לתקן את הטעות שלו..
אז למה להיות מדוכא? יאללה
אם הם לא רוצים?!
FUCK THEM
יש עוד מיליון כמוהם,
ואתה ילד מדהים
אז די להיות בדיכאון, חייך, החיים קצרים מדי בשביל דכאונות שכאלו
יאללה אוהבת אותך ילד 😊
3>
(מקווה שתפנים משו מפה..) חח
גלצ'ו את מדהימה3>

אין לי מושג על מה קרה, אבל אני בטוחה במיליון אחוז שגל צודקת.
למרות שאנחנו לא מכירים כל כך, מההודעות שלך ניכר שאתה ילד מיוחד ונדיר ..
כולם טועים לפעמים, אל תייסר את עצמך ... יהיה אחלה(:
תודה לכולם
וגל תודה רבה לך אישית! שאת מבינה באמת תודה
לא יודע מה הייתי עושה בלעדיך
QUOTE (apchi @ 17/08/2007)
וגל תודה רבה לך אישית! שאת מבינה באמת תודה
לא יודע מה הייתי עושה בלעדיך
3>
אוהבת אותך כל כך
^ חבובים.
ואני מצטרפת לכל מה שגל אמרה😊
יהיה טוב.
יאאא תום מאמי מה קרה?
תסתכל אתה בנאדם
לטעות זה אנושי ולסלוח זה אלוהיי
הגדולה זה שאתה מודה בטעות ומודע לה.
חברים אמיתיים יסלחו
וזה הזמן שלך לתקן
מטעויות לומדים
תהיה חזק מאמי
אתה הכי גבר בעולם
וכל השטויות שכתבת על עצמך זה בולשייט והכי לא נכון בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי אני לא יודעת מה קרה אבל אני בטוחה שזה לא כזה דבר נורא
ואל תדבר ככה אתה אחלה בן אדם
ומה שלא יהיה יסלחו לך..!

יהיה בסדר. 😉

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך