סוף שבוע בכירנת
חוף כורסי ניראה לי 😛
חעחעחעח
ומשם לאחותי שוב לזכירון
וביום שני בע"ה ר ו א י ם אותכם!! 😛
לא נעלמתי ((=
אל דאגה
הכל טוב איתי תודה לאל
חעחעחעח
עזבו אני ניראה לי מסטולה 😁
אוווהבת המון
ותעעעעשו חייים משוגעים
חייים רק פעם אחחחחת!
בגלגול הבא אתם לאיודעים איפה תהיו 😛
מואההההההההה
תהני מאמי😛
חח רואים אותך במפגש😛
אוהבת3>
אוףףף גם אני רוצה
כל שבוע הייתי יורדת לטבריה עכשיו לא 😊 😢
יאאאאא אוווווווו כיףףףףףףףףףףףף
תהנייי מאמיייי אוהבתת אותךךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח תהני בובה :]]
שמרי על עצמך !!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת,
אור 3>
חוחו
מיכלו'ש ימסטולה [הכי שווה]
תהני בובה
אני לא יראה אותך במפגש אז תהני גם שם
לאב אותך 3>
זהווו חזרנו
ועכשיו אני שוב אצל אחותי [בזיכרון]
חעחעחע
היה כזה כיייף חייםם
המון זמן לא נהנתי מסוף שבוע 😛
[ועוד על איזה תאריך נפל]
אוההבבתתת
=D
תעעשי חיים
מאמממיי
תהני =))
איך אני אוהבת את הצפוןןן😊
תהני מאמייי