שלשום ישנתי אצל חברה שלי..
ואתמול קמנו ב7 בבוקר.
התארגנו והלכנו לשפיים..
היה מה זה כיףףףףף וצחוקיייםםם..
מלא בנים התחילו איתי..אבל מה?!
בני 14-15! חשבו אני קטנהה חחח
נכון יש שם את האבובים..!?
בקיצורר..אני עולה לזה..ולקראת הסוף
שהייתי אמורה לרדת למים..
פתאום נתקעתי..ואני לא מצליחה לרדת
חברות שלי כבר ירדו מהאבובים
ורק צוחקות עליי..וכל האנשים שם
צחקו עליי..עד שאחד עם אבוב
עזר לי דחף אותי..
איזה מצחיק זה היההה חחח..
ואז ב7 בערב הגעתי הבית
ב8 הלכתי לחברה שלי..
ארגנו לחברה שלי מסיבת הפתעה
בחוף עם על האש..
היה כיףףף רצחח..
זה שאני בקשריתו היה איתתיי.י..
איזה חחחחחמוודד הווואאא..
חזרנו ב3 בלילה..
אני והוא הגענו הבית
בסוף נירדמנו ביחד עד 7 בבוקר
ואז הלך..איזה שינה דפקתיייי חח
ועכשיו אני חולהה..😢 הגרון כואב לי ואני מצוננת
בקיצורר..היה מה זה כיףףףף ונהנתתתיי..





