שבת שלום לכולם :]
שתיהיה לכם שבת מדהימה
תעשו כיף חיים, תנוחו
ובקיצור תהנו לכם
תישכחו קצת מהצרות
ותחשבו קצת על עצמכם
תעשו חשבון נפש
ואיך להמשיך הלאה ..
"סוד האושר והסיפוק נימצאים בליבו של האדם"
"אנחנו מתפרקים על העבר, דואגים לעתיד , ושוכחים לחיות את ההוה .."
ובקיצור מתוקים שלי ..תחשבו על שני המישפטים האחרונים , ותבינו
אוהבת אתכם ..ושבת שלוםםםםם ומהנה
זה כל כך נכון
אוהבת המון
שבת שלום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את מקסימה מתוקה שלי !!!!!
שני המשפטים כ"כ נכונים !!!!!!
תודה מאמי, אוהבת אותך !
שבת מושלמת לך ולכולם !
תודה ברי
זה הכי נכון שיש
לאב אותך
שבת שלום 😛
תודה ברי,
זה נכון.
שבת שלום.
אוהבת אותך😊
תודה על המשפטים הם נכונים!!
שיהיה לכולם שבת שלוםםם 😊
יאללה כולם חיוווכים מבינים אותי!!!!
מקוווה שכן
ברוש וכולם
שבת מהההההההמת!!!
אוווהבת המונים!!!
3>
שבת שלום מתוקה..
ואת בהחלט צודקת
אוהבת אותך מאמי..😊
כל כך צודקתת!!!
תודהה מאמי😊
שבת שלוםם
אוהבת מלאא
ברי אוהבת אותךךך!....
שבתתתתת שלוםםם ..(=
מורני
שנשן
מירבי
ליפזי
מאי
מיכלוש
ריטוש
טניוש
ורגיינושש
אוהבת אתכןן (:
שבת שלום בובות
כפרה על ברי😊
איזה כיף לשמוע את זה ממך
שבת קודש:]
ממש אהבתי את המשפט השניי!!!
משפט חזק
ושבת שלום גם לך מתוווקה!
וגם לכולם.. תהנו היוום!