אני מסכימה איתך מילה במילה
וגאה בך על זה שפתחת את האשכול
אוהבת אותך הכי בעולם
תהיי חזקה ואני שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תמיד אבל תמיד תשארו חייוביים
למרות שלפעמים זה ממש קשהה!!
כל הכבוד לך שלמדת מזהה!
אוהבת אותך!
QUOTE (נאפי @ 17/08/2007) אני מסכימה איתך מילה במילה
וגאה בך על זה שפתחת את האשכול
אוהבת אותך הכי בעולם
תהיי חזקה ואני שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
........
תהיי חזקה מאמי שלי..
אוהבתת
QUOTE (נאפי @ 17/08/2007) אני מסכימה איתך מילה במילה
וגאה בך על זה שפתחת את האשכול
אוהבת אותך הכי בעולם
תהיי חזקה ואני שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם מורני
תוודה בננות אני אוהבת אותכן
המוון המווון!!
ופתחתי את אשכול הזה
גם בשביל לפרוק
וגם בשיל להראות לכם
שלא כל דבר צריך להיכנס לדיכאי
גם אם זה ממש כואב
תנסו למצוא את הדבר החיובי שבזה
אל תשברו כ"כ מההר
אוווהבת!!
ותמיד פה בשבילכם!!!
את צודקת מיכלו'ש
את פשוט מלאכית
אני גאה בך יפה שלי
אוהבת הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מיכלו'ש כל הכבוד מאמי
אמן כולם יחשבו כמוך
תהי חזקה
אוהבת אותך 😘
QUOTE (נאפי @ 17/08/2007) את צודקת מיכלו'ש
את פשוט מלאכית
אני גאה בך יפה שלי
אוהבת הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😁
כולם יכולים להגיע למסקנה הזאתי
גם אחרי שטיפה נשברים
הכי שחוב זה לזכור שהכל נעשה לטובה!!
ומה שצריך לקרות פשוט קורה
אז למה להיות עצובים ?!
שבמקום זה אפשר להמשיך בחייים
נכון קצת קשה
אבל זה אפשרי
אני מבטיחה לכם!!!!
ומיכל לא מבטיחה ס ת ם !
אני רוצה שתהיו רק שמחיים
יפייים שלי!!
תלמדו מטעיות תבינו תתקנו
ותמשיכו ק ד י מ ה !!!
אוווהבת ותמיד פה מואההה
אני כל כך אוהבת אותךךך!!!
צודקתת!!
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/08/2007) מיכלו'ש כל הכבוד מאמי
אמן כולם יחשבו כמוך
תהי חזקה
אוהבת אותך 😘
😊
😁
אווהבת
ורק מחשבות חיוביות!
משהו
שינעל את זה בבקשה
תוודה
ננעל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*