מחר כלומר היום [עבר חצות] זה בידוק חמש שנים מאז שסבא שלי נפטר 😢
אוףףףף...
ני מתגעגעת :'( :'( :'(
ואחרי ההזכרה אנחנו נוסעים לדודים שלי בתל אביב
כי כל אחד גר בקצה השני של הארץ וזה הרבה נסיעה
ואת האמת הכי לא בא לי
בדר"כ באים אלינו אז אני יכולה להיכנס לחדר ולהיות לבד או משהו
והשנה אי אפשר....לא כיף :/
לאב אותכם
משתתפת בצערך מאמי 😢
תהיי חזקה
QUOTE (חנושמאוהבת @ 16/08/2007) משתתפת בצערך מאמי 😢
תהיי חזקה
אוהבת אותך
ואת חייבת להיות חזקה!!!
מבינה את הכאב שלך
ומזדהה עם הסבל
אני עוברת בדיוק אותו דבר כמוך
אבל תהיי בטוחה שהוא מלמעלה
איתך ותמיד מסתכל עלייך
וגאה בנכדה שלו
תהיי חזקה לצערי זה טבע העולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מירב תהיי חזקה מאמי
הוא רואה אותך מלמעלה ואוהב אותך
וגם הוא מתגעגע
והוא איתך
מלווה אותך בכל דרך שתלכי בה
גם אם את לא ררואה אותו
הוא נימצא אצלך בלב ואיתך
ת מ י ד
אוהבת אותך ,, תמיד כאן בששבילך מאמי 3>
QUOTE (--בובית--10 @ 16/08/2007) QUOTE (חנושמאוהבת @ 16/08/2007) משתתפת בצערך מאמי 😢
תהיי חזקה
אוהבת אותך
ואת חייבת להיות חזקה!!!
תיהי חזקה מאמי !
QUOTE (נאפי @ 17/08/2007) מבינה את הכאב שלך
ומזדהה עם הסבל
אני עוברת בדיוק אותו דבר כמוך
אבל תהיי בטוחה שהוא מלמעלה
איתך ותמיד מסתכל עלייך
וגאה בנכדה שלו
תהיי חזקה לצערי זה טבע העולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבת אותך המוןןןןןן!!
QUOTE (טוניטה @ 17/08/2007) QUOTE (נאפי @ 17/08/2007) מבינה את הכאב שלך
ומזדהה עם הסבל
אני עוברת בדיוק אותו דבר כמוך
אבל תהיי בטוחה שהוא מלמעלה
איתך ותמיד מסתכל עלייך
וגאה בנכדה שלו
תהיי חזקה לצערי זה טבע העולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבת אותך המוןןןןןן!!
חיבוק
מיבי שלי,
תהיי חזקה הרי הוא,
שומר עלייך מלמעלה,
הוא נמצא אצלך בלב.
אוהבת אותך.
*דברי איתי.
משתתפת בצערך מתוקה.
תהיי חזקה
יהיה בסדר.