קראתי את האשכול שלך ..
ותוך כדי שמעתי שיר שתמיד מעודד אותי ,
אז..
ממני אליך .. :
בכל מקום :
"..בכל מקום שבו אפסע
אמצא לי את הדרך
שאיתך אוכל לבחור
בכל סיום יש התחלה
שבה בכל כוחי אצליח
ואתה הינך באור
לא יודע מי אשם
ואיך השמש לא זורחת
לא יודע מי צודק
איך הירח שוב קרוב
ומי יודע את הנפש
של אדם בבדידותו
שמשמיים לא נכתב לו
שאהבה היא ייעודו
בכל תקווה יש קצת ספק
והעתיד יכול לבגוד בה
ואתה כל כך שליו
בכל מבוך יש יציאה
אך אם אנחנו שם ביחד
זה אומר שזה הסוף
לא יודעת מי אשם
ואיך השמש לא זורחת
לא יודעת מי צודק
איך הירח שוב קרוב
ומי יודע את הנפש
של אדם בבדידותו
שמשמיים לא נכתב לו
שאהבה היא ייעודו.. "
=
לא רוצה להחמיא לך,
כי נמאס לך ממחמאות ..
לא רוצה להטיף לך, כי כבר נמאס מההטפות,
ובטח שלא בא לי להגיד לך "האהבה עוד תגיע" , כי הרבה לפניי כבר עשו את זה .. (ובצדק..)
אני לא יודעת מי אשם,
ולא יודעת איך השמש לא זורחת ..
אבל אני יודעת את הנפש של אדם בבדידותו .. ויודעת כמה זה קשה לא לחוות אהבה ..
רק רוצה להגיד לך,
שלפעמים זה טוב לשחרר..
להוציא הכל החוצה ..
דווקא לאדם שלא כל כך מכירים ..
=
אז תזכור שבכל מבוך יש יציאה ,
ואם אנחנו שם ביחד- זה אומר שזה הסוף ..
~ תמיד פה בשבילך ~





