משעמם לי משו פחחחחדדד!!!
בגלל העבודה המעפנה הזאת אני רגילה כבר ללכת לישון כל יום ב-4 בבוקר
השעה 2 וחצי ואני לא עייפה
ואני לא יודעת מה לעשווות עם עצמייייייייייי
חחח
אני צריכה לקום מחר ב11 בבוקר!!!
בבבבבבבבבעעע!!
למישו יש רעיונות כדי לעייף את עצמי?
כן
שמתרגלים למשהו קשה להפסיק אותו..
האממ.. סרטים ?
אני לא אוהבת לראות סרטים בלילה לבד
חחח אני מתחילה לפחד
כמו ילדה בת 3
QUOTE (einavush @ 16/08/2007) אני לא אוהבת לראות סרטים בלילה לבד
חחח אני מתחילה לפחד
כמו ילדה בת 3
האממ... לא מחייב שזה יהיה מפחידדד
באמת כשמתרגלים משעמם
תראי סרט או משו
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 17/08/2007) באמת כשמתרגלים משעמם
תראי סרט או משו
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😉