עזרו לי רגע 😊
איך הולך המשפט הזה עם המלאך ..
"שלחתי מלאך שישמור עלייך והוא חזר ואמר לי שמלאך לא שומר על מלאך "
משהו כזה .. מישהו יודע איך הוא הולך ?
ומממ אם לא אז משפט משהו עם מלאכים חח
תודדדדה 🙄
מאמי מצאתי לך..
אתמול בלילה שלחתי לך מלאך, אחרי כמה דקות המלאך חזר שאלתי אותו למה והוא אמר שמלאכים לא שומרים על מלאכים אחרים...
"מלאכים בוכים בשמים
והגשם שוב יורד
בוא נעצום עיניים
ולעולם לא ניפרד .. "
"כשהלכת שלחתי מלאך שישמור עלייך אבל הוא חזר ואמר לי שהוא לא יכול לשמור על מלאך אחר..."
QUOTE (koka15 @ 17/08/2007)
"כשהלכת שלחתי מלאך שישמור עלייך אבל הוא חזר ואמר לי שהוא לא יכול לשמור על מלאך אחר..."
אני חושב שזה המשפט מאמי ..
(:
וואי תודה מאמי !
עזרת ליייייי ממש (:
מואאאה 😘
QUOTE (_מוריללה_ @ 16/08/2007) וואי תודה מאמי !
עזרת ליייייי ממש (:
מואאאה 😘
אין על מה מאמי:]
בכיף , שמחתייייי
מואההההה
מאמי ראיתי שעזרו לך אז נעלתי
אם תרצי לפתוח תגידי לי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*