זה לא נותן מנוח האם יהיה בי כוח אין לי דבר, אין לי אין לי דבר ... ואם אמצא הדרך האם יהיה בה ערך, יש רק אותי וזה מעט...
אלוהי - אמן
תקוותי - אמן
עטוף אותנו באהבה
אמן.
תן לנו חיים ושמור עלינו
תן שתתגשם אהבתנו
תן לנו ברכה האר פנינו
פתח ליבנו שתמיד נשיר לך.
מה נבקש עם בוקר אור מבין המילים
מה נבקש עם בוקר אור מאלוהים
מילה קטנה אוהבת, מילה תמה
פשוט במילה אחת, המילה אהבה
איזה עולם מוזר
איך הזמן שלי נוסע
ואני היטב יודע
אישה לא תגיע
אלי עם אהבה
זוהי רק משאלה
כל נדרי, כל מילותי
נשאתי אותם בכל משעולי
נשאתי אותם צרורים הם איתי
לך הוא הצרור אהבתי. (תהיה אשר תהיה)
כל אשר אמרתי וכל אשר אומר
האהבה היא נדר, נדר שהופר
כל אשר אמרתי וכל אשר אומר
האהבה היא נדר, נדר שהופר.
כל נדרי כל תפילותי
כאבתי אותך בכל שבועותי
יצרתי מילים כתובות בתוכי
שבועת אמונים אהבתי.
(תהיה אשר תהיה)
ריח
שדה פורח
ומשפתי עולה ובא
טעם
רוצה עוד פעם
לטעום את טעם האהבה.
כשאת צוחקת אני חי
כשאת בוכה עצוב מדי
אני פותח ת'ידיים לחבק אותך
כי זה האור שבענייך שמקרב אותי אלייך
כי זה הטעם שנשאר מלחבק אותך
כל הכוכבים נופלים
כל האמיצים עוזבים
כל מי שצעק שותק
כל מי שצחק בוכה
מבקש רק לשמוח,
את תתני לי ת'כוח,
רק תהיי פה איתי.
תחשבי רק על שנינו,
על כל מה שבינינו
ויחדיו נישאר.
ואולי אותי אתה שומע
והקול שלי בך נוגע
ואולי זה רק עוד קצת, עוד רגע
עד שתבחיני בי, אני כאן ממזמן
מזמן..
עד שתראי אותי בין כל הבלאגן...
כי רק אהבה תנצח את כל הדמעות
כשהכאב יחלוף אותך אני אשמור
כי רק אהבה תנצח את כל הדמעות
ובימים קשים אתן לך גם מסתור
זה לילה סתווי ואין כוכבים
הגשם יורד והלב הוא בודד, הלב
זה לילה סתווי.
כשהגשם יורד כמו דמעות עצובות
אז הלב שוב מודה לי עם אותן מחשבות
על אותה אהבה שמזמן נגמרה
הבוקר לא בא וקשה לי נורא
אז אני שוב בוכה ונזכר בך ואני לבד
יש לי עוד מילים יפות לך לומר
חיזרי מהר אפילו מחר
השיבי את טיפת האושר שהיה ואינו נשאר
שום דבר אצלי איננו מוכר
רק זיכרונות מתוקים של עבר
ונגיעות קטנות של אושר שהיו..
עוד לפני שנגמר.
אמרת שהגשם ישטוף את הדמעות
אבל הגשם הפסיק והדמעות ממשיכות
הן זולגות אל הקבר החם
יורדות בכל העולם.
אולי הפעם תשאר
הבחורה שאותה אני אוהב
ואתן לו את ליבי, את כל כוחי
שיבוא וייכנס בדלת
אנשים עוברים בדרך לידי
אנשים עוברים בלילה, ובבוקר הם הולכים
אנשים קשים מדי בשבילי
אז היום, היום אני עוזב
אולי הפעם תשאר
הבחורה שאותה אני אוהב
ואתן לו את ליבי, את כל כוחי
שיבוא וייכנס בדלת
אנשים עוברים בדרך ליידי
אנשים עוצרים לרגע, מסתכלים ואז הולכים
אנשים קשים מדי בשבילי
אז היום, היום אני עוזב
אני בוכה לילות שלמים עלייך ועלי
על איך שפעם ועל איך שלא עכשיו
כשמתנפץ חלום של סתיו
על איך רציתי ואתה לא
על איך שהיא ואיך אני לא
על איך רציתי ואתה לא
על איך שהיא ואיך אני לא
אררררררררררררררררררהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
אל תגיבו מצידי,
ובטח שלא במחמאות... לא רוצה לשמוע כלום, המחמאות מזמן לא עוזרות
נשששששששששברררררררררררררר ליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
אאאאאאאאאאהההההההההההההההההההההה
מה המשותף לרוב השירים האלה????? כולם שרים למישהו/מישהי!
גם את זה אין לי!!!!!!!!!!!!!!!!\
אינעלללללללללללללל אבווווווווווווווווווו אבווווווווקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
סעממממממממממממממקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
בלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
I HATE THIS FUCKING WORD CALLED LOVE!!!!!!
שונאאאאאאאאא ת'מלהההההההההההה הזאתייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
"אהבת אמת זה שאתה לא מצליח להירדם בלילה כי המציאות טובה יותר מהחלום"
אז אני פאקינג הולך לישון1!!! ולא רוצה לקום!





