חח לא מזמן יצאתי לטייל והתחיל לצאת איתנו איזה אחד נחמד כזה בקיצר אז ידיד שלי קנה סוכירה על מקל חחחח
עשיתי גל של סוכריות על מקל
אני קניתי וכולם אחריי..😊
בקיצ אז הוא בא לחבר שלי והתחיל לחרמן אותו בצחוק עם הסוכריה חחח
וחבר שלי עושה לו תזכר שאני לא אתחרמן
אז הזה החדש שהתחיל רק לצאת איתנו עושה לו כזה
מה אתה צריך להתחרמן ממנו כשיש לך אותה
ומצביע עליי
ואואו איך הסמקתי באותו רגע בטח חחח 😁
חח ריטו'ש
לדעתי הוא צריך רק אותך!.. 😁 😁
למה להסמיק?
בובי זה טבעי 😉
מדובר כאן בחבר שלךךך
חחחחחח איזה חמודה=]]]
צודקק החדש..
יש לחבר שלך אותך.
מה הוא צריך יותר?! 😛
QUOTE (Mami_4_Ever @ 16/08/2007) חחחחחחחחח מי מהם?
החבר שלך!...
יש לו אותך!..
הוא צריך עוד מישו?..
😁
QUOTE (שנששן @ 16/08/2007) חחחחחח איזה חמודה=]]]
צודקק החדש..
יש לחבר שלך אותך.
מה הוא צריך יותר?! 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שנששן @ 16/08/2007) חחחחחח איזה חמודה=]]]
צודקק החדש..
יש לחבר שלך אותך.
מה הוא צריך יותר?! 😛
..
QUOTE (שנששן @ 16/08/2007) חחחחחח איזה חמודה=]]]
צודקק החדש..
יש לחבר שלך אותך.
מה הוא צריך יותר?! 😛
מואהה
חחח הוא סתם צחק..😊(חבר שלי)
והסמקתי ממה שהחדש אמר למי שלא הבין..