אז ככה
למי שלא יודע
עבדתי אצל אבא שלי כמזכירה במקורות
למשך 6 ימיים כל יום 8 שעות
בסה"כ 48 שעות
הסכום שהייתי צרירה לקבל לשעה הוא 17.70
אבל להפתעתי נחשו כמה ק ב ל ת י ????
אין לי מושג איך זה ואולי התבלבלו או מה
אבל קבלתי לשעה 20.83 [כמעט 21 ש"ח]
יש לי 1000 ש"ח מ-6 יום עבודה
עדין מוזר לי לבנתייים
אבא הוציא לי 600
כי הוא לא ידע כמה צריך להיכנס
בהזדמנות הוא יוצאי את השאר
איזה מווזר זה אבל
חחחחחחחחחחחחחח
טוב נווו נגיד תתודה ונשתוק! 😁
יאיאיאיי..
כל הכבבבווד מאמי
יש עבודות שנותנים יותר מהמינימום,
שמחה בשבילך
אוהבתת אותך
חחחח גם לי זה קרה חשבתי שאני מקבלת 17 ש"ח קיבלתי 20 ש"ח כמו כולם
איי איי, חיים על 15 לשעה....
חחח שמחה בשבילך שיצא ככהה😊
QUOTE (oshritsa @ 16/08/2007) חחחח גם לי זה קרה חשבתי שאני מקבלת 17 ש"ח קיבלתי 20 ש"ח כמו כולם
מיכלי,
תשתקי ותהיי שמחה שזה 21! חחח
כל הכבוד על העבודה הקשה. אני כל כך שמחה בשבילך מאמי. 😊
אוהבת המון..
מואההה
כל הכבוד מאמייי
אני שמחה בשבילך😊
פששש יפה
תשתקי ותהניי 😉
יש כאלה עבודות שנותנים יותר מהמינימום אפילו..
חח איזה כיף לקבל 1000 שקל על שישה ימים רק 😁
יאאאאאא שיחקת אותהה
יפההה תהני מאמי
מגיע לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפה מאמי..
אני מרוויחה 21.5 לשעה 😊
חחחחח איזו הפתעההה לטובה :]]]]]
ואואאווו איזה כיייייייייףף לךךך!!! 😁
גם חבר שלי עבד שנה שעברה אצל אבא שלו במקורות 😯