דייי אבלללל
למה האנשים שהכי קרובים אליי פוגעים בי
והם לא שמים לב
פשוט הורסים אותי
אוךך איזה שבוע מגעילללל
רק שיגמר כברררר
אני מקווה ששבוע הבא יהיה יותר טוב
רגיייאני אוהבת אותך יפה שליי תודה על הכוללל
בריי שליי מתה עלייך קטנה אחת, אני מקווה שהכול יסתד אצלך😊
את צריכה לדבר איתם
ולהגיד להם את כל מה שאת מרגישה
ואת כל מה שאת עוברת
תהיי חזקה מאמי אוהבת אותך
שיהיה לך סוף שבוע מדהיםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין עם מי לדבר
כי " גם קשה להם"
ו"אי צריכה להבין"
ובסוף כל הדברים נופלים עליי
אוהבת אותך יפה שלייי
יגמר מאמי
רק תנסי לא להיפגע יותר בשבוע הזה..
שיהיה לך סוף שבוע מדהים,מקסים
תנוחי,
תנסי קצת לשכוח מהרע שיש לך בלב,
תנסי להנות,לצחוק,לחייך
תנסי לעשות לעצמך טוב בלב,
בלי לבכות,בלי כאב,בלי עצב,
רק חיוכים!..(=
לא אוהבת שאת עצובה
כל-כך לא מתאים לך!..
ואני אוהבת אותך כל-כך
פשוטטטט כל-כך
כל-כך..!...
מווואה 3>
ליאור מאמי,
תהיי חזקה.
תנסי להנות מהסוף שבוע.
שיהיה סוף שבוע מדהים!
אל תדאגי זה יגמר.
אוהבת אותך,
משוגעת.
תדברי איתם יכול להיות שהם לא התכוונו..
וככה זה האנשים שהכי קרובים אלינו הם הכי פוגעים כי אכפת לנו מהם וממה שהם עושים או אומרים לנו..
לכן כל דבר רע שהם אומרים פוגע ..
אבל אנשים שלא קרובים שיגידו מה שהם רוצים לא נפגעים מהם..
תודה לכן יפות שליי
אנחנו דווקא נפגעים מהאנשים הכי קרובים אלינו
אבל אני יודעת שזה לא היה בכוונה
זה קורה😊
כל אחד יכול לטעות