ליד הבית שלי יש סופר כזה,לא ענק,בקטנה כזה..
קיצור כבר הרוב מכירים אותי שם, מאז שעברנו דירה(לפני חודשיים וחצי)
לפחות פעמיים-שלוש בשבוע אני שם,בשביל לקנות דברים (לחם,חלב,שוקו,מים ,קולה וכו')
אז יש אחד במחלקת בשר,
חמוד רצח חח..
תמיד מחייך אליי וזה...
ועכשיו באתי לקראת הסוף,כבר באו לסגור וזה
ואני באתי רק לקנות קולה חח..(מה לעשות החים קשים בלי קולה,כמה שזה לא טוב 😛 )
והוא סיים ת'עבודה שלו,
ובדיוק היה שיר ברקע של אייל גולן ,מלכת היופי שלי...
כשעברתי לידו,זה היה בול בפזמון,
הוא בא אליי,חייך פרס את ידיו ושר "את הכי יפה בעולם,מלכת היופי שלי,...לה לה לה לה "
חחחח נקרעעעעתייי....וחיייכתי
והוא כזה "שמרי טוב טוב,על החיוך המדהים שלך"
חח פאדיחות,אחרי זה כולם הסתכלו עלי,
חשבו אנחנו חברים או משהו,חייכו כולם...יאלה
עשה לי פאדיחות מול כל החנות... 😨
אבל בכייף חחחחחחח 😊
😁
חחחחחחחח איזה חמודדדדדדדדדדדדדדד
הסמקת? 😂
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) חחחחחחחח איזה חמודדדדדדדדדדדדדדד
הסמקת? 😂
😁
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני שחומה
כשאני מסמיקה לא רואים ....חחח...
אבל החיוך לא יורד מהפנים ...חחח....
פאדיחוותת
חח אני לאאא
אני ישר הופכת להיות אדומה
חחח אז אני נמנעת משיביכו אותי חחי
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) חח אני לאאא
אני ישר הופכת להיות אדומה
חחח אז אני נמנעת משיביכו אותי חחי
חחחח...
אוהבת אותך!..
אווי עם זה היה קורה לי הייתי נעשת עגבניה
הופה הופה..😊
חח אם הוא חמוד אז תתחילי איתו גם מה רע לך? 😉
חמוד רצח?
מאמיייי שלייייי
הייתיי אונסתתתתתתתתתת אותווו 😊!
אני והראש הכחול שלי 😛
אוהבת'ךךךךךךךךךךךךךך
והנה מוקדש לךךךך
ממני 😊!
"את הכי יפה בעולם
מלכת היופי שלי
רק איתך אני מרגיש קיים
נולדת בשבילי.
הדרך נגמרת, עוד מעט נוגע
באהבה שלך, בחלומות שלי
את מחייכת ואני יודע
שאת נולדת בשבילי.
אם תחכי, אני מבטיח
אמצא מפתח לליבך
אקטוף כוכב מהרקיע
אקשור אותו לחלונך."
QUOTE (ילדונות_17 @ 16/08/2007) חמוד רצח?
מאמיייי שלייייי
הייתיי אונסתתתתתתתתתת אותווו 😊!
אני והראש הכחול שלי 😛
אוהבת'ךךךךךךךךךךךךךך
והנה מוקדש לךךךך
ממני 😊!
"את הכי יפה בעולם
מלכת היופי שלי
רק איתך אני מרגיש קיים
נולדת בשבילי.
הדרך נגמרת, עוד מעט נוגע
באהבה שלך, בחלומות שלי
את מחייכת ואני יודע
שאת נולדת בשבילי.
אם תחכי, אני מבטיח
אמצא מפתח לליבך
אקטוף כוכב מהרקיע
אקשור אותו לחלונך."
חח..אונסת?.
ליד כולם?..לא יפה.. 😉
ואני לא פוגעת באנשים,ככה סתם...חח
😂
הוא צעיר,
הוא נראה טוב
אבל לאנוס?
לא הדרך שלי חחח...
הווווווודיה
התגעגעתי אליך כל-כך!..
אוהבת אותך!!!!!..(=
תודה על ההקדשה..😛
עודדדדדדד צעיר ונראה טוב?
ראבקקק איפה איפה איפה החתיכים בעיר שבה אני גרה!
גמני התגעגעתי אליך כ"כ חיימשלייייייייי!
אז מה הדרך שלך 😉
חחח עזבי בובי
צודקת
לא מתאים לייד כולם 😊
היית מושכת אותו מחוץ לחנות, לשיכים 😛
שניכם לבדדד
ראבקקק אני והראש שלייי!
רק זה יש לי בראש 24 שעות ביממה 😛
אין על מה אהובתייי
תמיד כאן בשביל להקדיש לך שירים ולא רק 😊!
לסיום:
גמנייייייייייי אוהבת'ךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😊!
QUOTE (ילדונות_17 @ 16/08/2007) עודדדדדדד צעיר ונראה טוב?
ראבקקק איפה איפה איפה החתיכים בעיר שבה אני גרה!
גמני התגעגעתי אליך כ"כ חיימשלייייייייי!
אז מה הדרך שלך 😉
חחח עזבי בובי
צודקת
לא מתאים לייד כולם 😊
היית מושכת אותו מחוץ לחנות, לשיכים 😛
שניכם לבדדד
ראבקקק אני והראש שלייי!
רק זה יש לי בראש 24 שעות ביממה 😛
אין על מה אהובתייי
תמיד כאן בשביל להקדיש לך שירים ולא רק 😊!
לסיום:
גמנייייייייייי אוהבת'ךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😊!
בקטנה..
הראש עובד טוב אחרי 12 בלילה..😛...
ושמעי,לאן אני יסחוב אותו?.חח..
אני ילדה ביישנית,לא עושה שומדבר רע,ובניגוד לחוק
ואני יכולה לראות אותו כל יום
כך שאין בעיה חח...
אוהבבבתת אותך מלא מלא
חחחחח מתחילה להתחרפן אחרי 12:00 בלילה 😊
כפרהההה עללללל הילדהההההה הטובהההה שלייייי 😉
ביישנית, לא עושה שום דבר רע ושומרת על החוק 😉
בכיף אהובתיייי
תמסרי לו צרפתית ממני 😉
זה לא אונס 😊
גמני אוהבת'ךךךךךך מלא מלא בובית שליייייייייי
נמסור נמסור..😛
חחחחחח...
אוהבבבתת אותך
משוגעעעעעתתת שלי!..(=
אל תשכחי לספר איך היה 😉
גמניייייייייי אוהבת'ךךךךךךךךךךך שששששפפפפווווויייייייהההה שליייייייייי 😊!