מאמי שלי קודם כל תהיי חזקה
אני שולחת לך חיבוק והכל יסתדר.
תרימי את הראש.
תיראי אל תשקרי כי כל שקר מתגלה
ואם זה לא יתגלה ממך זה יתגלה ממקום
אחר וזה יכאב יותר.
תהיי כנה ואמיתית ותגידי להם הכל.
אל תסתירי כי את פוגעת בהם ובעצמך.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 16/08/2007) מאמי שלי קודם כל תהיי חזקה
אני שולחת לך חיבוק והכל יסתדר.
תרימי את הראש.
תיראי אל תשקרי כי כל שקר מתגלה
ואם זה לא יתגלה ממך זה יתגלה ממקום
אחר וזה יכאב יותר.
תהיי כנה ואמיתית ותגידי להם הכל.
אל תסתירי כי את פוגעת בהם ובעצמך.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבת אותך מאמי !
חיבוק !
שנינוש שלי ,,
קודם כל אני שולחת לך חיבוק ענקיי
את צריכה להיות חזקה
להיות כנה ואמיתית כלפיו וכלפי אחרים
כמו שמורן אמרה
אחרכך זה מתגלה ויותר כואב
תאמיני לי שאני מבינה אותך
את מחפשת קצת שקט
שקט נפשי, להיות קצת לבד
לא רוצה אפחד לצידך
אבלל מאמי את חייבת להרים תראש
להסתכל מסביבך לראות את כל מה שיש לך
לישמוח , ליצחוק
נכון זה קשה עכשיו
במיוחד שאת ככה
אבל אל תוותרי ! אל תתני לכאב הזה שממלא את הלב שלך להרוס אותך
כי את יותר חזקה ממנו ! זה מה שבטוח
ואני בטוחה שהתקופה הזאת תעבור לך מאמי ..
ואת לא לבד ! אני איתך , וכולם פה איתך
אוהבת אותך ותמיד כאן
QUOTE (koka15 @ 16/08/2007) שנינוש שלי ,,
קודם כל אני שולחת לך חיבוק ענקיי
את צריכה להיות חזקה
להיות כנה ואמיתית כלפיו וכלפי אחרים
כמו שמורן אמרה
אחרכך זה מתגלה ויותר כואב
תאמיני לי שאני מבינה אותך
את מחפשת קצת שקט
שקט נפשי, להיות קצת לבד
לא רוצה אפחד לצידך
אבלל מאמי את חייבת להרים תראש
להסתכל מסביבך לראות את כל מה שיש לך
לישמוח , ליצחוק
נכון זה קשה עכשיו
במיוחד שאת ככה
אבל אל תוותרי ! אל תתני לכאב הזה שממלא את הלב שלך להרוס אותך
כי את יותר חזקה ממנו ! זה מה שבטוח
ואני בטוחה שהתקופה הזאת תעבור לך מאמי ..
ואת לא לבד ! אני איתך , וכולם פה איתך
אוהבת אותך ותמיד כאן
אוהבת אותך המון מאמי ותמיד איתך!
חיבוווווווק עק ומלא נשייקווווות3>
מאמי איך קוראים לשיר הזה?
"אני הולך לאיבוד לך
זה לא אומר שאני לא אוהב אותך
כי אני כן, כי אני כן...."
אביב גפן - הולך לאיבוד .
אני אגיב לכל אחת שאני אחזור אני יוצאת קצת עם חברות .
תודה על הכל מתה עליכן 3>
שנינוש שלי ,
תצאי קצת, תתאווררי את תרגישי יותר טוב
אוהבת אותך מאמי
ותמיד כאן בשבילך
אז ככה ..
יצאתי עם חברות וירדנו לים ישבנו על הסלעים הגלים מתנפצים
כל אחת שוקעת במחשבות .. תנו לדמיין את הסיטואציה.
אז חשבתי על הכל מה אני רוצה מעצמי והגעתי להחלטה .
אמרתי לו שאנחנו צריכים לדבר ... ודיברנו.
סיפרתי לו על השקרים והוא אמר שהוא הבין אותי .
עכשיו הכל בערך בסדר ....
אני אווווווהבת אוותכן יפוווות שלי
מתה מתה מתה על אחת אחת ממכן ..
תודה על הכל 3>
אני שמחה לקרוא ולשמוע
שהכל בערך הסתדר
וזה עוד הסתדר יפה שלי!
אבל את חייבת להפסיק לשקר
שקר מתגלה אי אפשר להסתיר אותו לנצח!!
עדיף להגיד את האמת מאשר לגלות אותה לבד
אוווהבת אותך
המון
3>
QUOTE (shani_bachar @ 16/08/2007) אז ככה ..
יצאתי עם חברות וירדנו לים ישבנו על הסלעים הגלים מתנפצים
כל אחת שוקעת במחשבות .. תנו לדמיין את הסיטואציה.
אז חשבתי על הכל מה אני רוצה מעצמי והגעתי להחלטה .
אמרתי לו שאנחנו צריכים לדבר ... ודיברנו.
סיפרתי לו על השקרים והוא אמר שהוא הבין אותי .
עכשיו הכל בערך בסדר ....
אני אווווווהבת אוותכן יפוווות שלי
מתה מתה מתה על אחת אחת ממכן ..
תודה על הכל 3>
שני אני כ"כ שמחה שאמרת לו אתזה
ולא המשכת לשקר כמו שאת אומרת
אני שמחה שהכל עכשיו בסדר ..
מקווה שישאר ככה
אוהבת אותךך מתוקה