קולולולולו
עשיתי תעגילל
שהיא ירתה לי לתוך האףף
כמה דמעות התחילו לרדת לייייי
ואייי כואב לי רצח
עכשיו צריך לחטא ולחזור לתקופהה ההיאאא
תודה לכל מי שאמר לי בהצלחה😊
דווקא לי לא כלכך כאב כשעשיתי חח אבל אחרכך הייתה לי סחרחורת מוזרה כזאת ולא יכולתי להזיז את האף חחחח😁
תתחדשי יפתי😊
תתחדשי ברי
שמרי על היגיינת האף..😛
אוהבת אותך
גם חברה שלי עשתה וזה ממש לא כאב לה .. טוב כל אחד והרגישות שלו לזה ..
מזל טובבבב מאמייייייי !!!
😁
מזל טוב מאמי
קבלי אותה בהתחדשששות [:
הכי לא כואב בארץ עגיל באף ...
תתחדשי מאמי תעשי הרבה חיטוי לזה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תתחדשי מאמי שעשית עגיל...
סליחה שלא אמרתי בהצלחה=\
פשוט לא הייתי כאן !!!!!!!!!
אוהבת 3> !
היה לי עגיל באף , פשוט הוא ניסתם לי קצת מבפנים
אז הלכתי לחדש..
ולי זה כאב רצח
חח כריס עד עכשיו יש לי סחרחורת
וכואב לי הראש וגני לא יכולה להזיז תאף חח
מורני ,רגינוש ,כריס, שני בכר , שנשנן, יובל, מירב ..
תודה בנות אוהבת אתכןןןןןןןן
חחחחחחחחחחחחחחמודה
שיהיה מזל טוב על העגיל...
תתחדשי(גם אם כבר היה לך..)
QUOTE (karnusha_167 @ 16/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחמודה
שיהיה מזל טוב על העגיל...
תתחדשי(גם אם כבר היה לך..)
😉 תתחדשי
חח חמודה
תחטאי תחטאי חח
😊
תתחדשי מותק