ידיד טוב טוב שלי חזר היום בבוקר מארצות הברית
הוא היה שמה כדי לבלות קצת עם אבא שלו [ההורים שלו גרושים כזה]
וסיפר לי איך היה לו
וזה ולקחנו מלא מלא פצפצים [נפצים] בחינם מהחנות של דודה שלו
והתחלנו להתלהב ובן דוד שלו כפרה עליו בן 6 היה איתנו כזה
והלהב מזה אז הוא בא לזרוק עלינו והתחלנו לבוח ממנו.
בסוף נמאס לנו אז הוא כמעט פגע בנו
אז שיחקנו אותה כאילו כואב לנו אז הוא התחיל לבכות חוחו
אז תפסנו אותו והתחלנו להציק לו.
מןחעחעחעחע
והתחלתי לזרוק עליו כריות למה הוא קנה לי טובלרון מהארץ ואמר לי שזה מחו"ל כאילו
אני לא יודעת לקרוא עיברית חחיחיחי
אז הוא אמר שלא היה לו זמן לקנות
שקרן בטח לא זז מהבית כל היום עשה שיחות על אבא שלו העשיר
ואין עליו יום לפני שחזר הוא עשה לי כזה בצחוק בטלפון 'חבקיני שאחזור מחר אני בבית'
חיחיחיחיחיחיחיחיחי
והינה מרקו מצא את אמא בני חזר אלי חוחוחו
והוא קנה לי מלא מלא מתנות וחולצה עם הסמל של סופרמן חיחי [המבין יבין]
ומחזיק מפתחות בצורה של כפפות
אמרתי לו שאין לי מקום בכלל למחזיק מפתחות מכל המחזיקי מפתחות
והוא קנה עוד כל מיני שטויות
והבאתי לו את המתנה שקניתי לו באיטליה [דגל של מצעד הגאווה חוחו] אז הוא נתן לי מכות חיחיחי
אז הבאתי לו עוד מתה שקניתי לו כדי להרגיע אותו צמיד כזה מגניב כזה עם חריטה של השם שלו
אז הוא שתק. 😛
והוא שיחק אותה אין כמו בארץ העלקקק
והיה ממש ממש ממש כיף
התגעגעתי אליו חוחו
עכשיו לא יהיה לי משעמם יותר וואלה איזה יופי שיש עוד שבועים בערך לחופש 😢
אוףף חחח
אבל כיף לי 😛
חפרתי חיחיחיחי
סתם רציתי להשתף
אבל הכי שווה נשאר לי מהפצפצים [נפצים חוחו]





