פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש אני מתגעגעת.....

אני מתגעגעת..

✍️ morand 📅 16/08/2007 17:22 👁️ 237 צפיות 💬 6 הודעות
לפני חודשיים!!! הייתי הבנאדם הכי ..אבל הכי!!! מאושר בעולם!
לא היה אכפת לי מכלום!
הייתה לי אהבה ושום דבר אחר לא עניין אותי!
יכלתי לשכב שעות במיטה לשמוע מוסיקה ולהיות עם חיוווווך ענקיייי מרוב אושר!
הייתי כלכך מאושרת.

אבל כמו תמיד.
אושר הדבר שנגמר הכי מהר! ..
וזה נגמר......

😢 אני מתגעגעת לימים האלה..לא אלייו! אלא לאושר שהיה לי באותו זמן..שאפ'חד לא עניין אותי!!
הייתי בעננים אפשר להגיד..הייתי בבועה משללללי........



עבר חודש וחצי מהחופש.. בשבילי עבר בדיוק חודש..

חודש? שלא עשיתי כלום כמעט..
ממש מבאס ככה לבלות את החופש..
😢

עצוב.רע.רוצה שכבר יהיה טוב ואני יוכל לנצל ת'חופש הזה בלי שום דבר מפריעה!!

אני רוצה שיהיה טוב!!! אני רוצההההה!!!!

אבל זהו נשארו בדיוק שבועיים.

ואז לימודים........................................
מה יהיה עם החיים האלה?!
מתי יגיע האושר האמיתי? האושר שלא הולך כלכך מהר? האושר שלא עוזב לכלכך הרבה זמן ?

יש בי יאוש.
כבר אין לי תקווה.
מנסה להשלים עם החיים כפי שהם.
...........

יהיה מה שיהיה.......בסוף תמיד נסבול!


[סתם פריקה!! ]

המשך חופש מההנה לכככככם.


מורנייי
יש לך חשיבה ממש לא נכונה
"בסוף תמיד נסבול"

מה קרה מתוקה שאת חושבת ככה?..
תנסי לפתוח דף חדש בחיים,דף שיהיה בו אושר,שמחה ,חיוכים
בלי רע,בלי עצב,בלי כאב,
ואם את כל-כך רוצה לחזור לאותה תקופה,
תגרמי לה לחזור
אל תשבי ותחכי לנס,שאותה תקופה מאושרת תבוא
תביאי אותה בעצמך,בכוחות שלך
תחיכי,אפילו כשרע לך
תצחקי,תשמחי,בשביל שנותנים לך חיוך
תהני מהחיים שיש לך כרגע,ממתנת החיים,

ולמרות שנשאר שבועיים לחופש
אפשר להספיק כל-כך הרבה,
אם באמת יש לך רצון,וכוח
אפשר להספיק יותר ממה שאת יכולה להספיק בחודש,
באמת,
רק את צריכה לרצות את זה,

מבינה שאת בתקופה קשה,ייאוש,אי-אתקווה
אבל תהפכי את הרע
לט-ו-ב

תחפשי בכל תקופה רעה
את הדברים אשר כן גורמים לך לאושר,ודברים שעושים אותך יותר מאושרת
אפילו קצת קצת...

ומורני?
יאלה מתוקה
חיוך,
אוהבת אותך!...
QUOTE (רגייי @ 16/08/2007) מורנייי
יש לך חשיבה ממש לא נכונה
"בסוף תמיד נסבול"

מה קרה מתוקה שאת חושבת ככה?..
תנסי לפתוח דף חדש בחיים,דף שיהיה בו אושר,שמחה ,חיוכים
בלי רע,בלי עצב,בלי כאב,
ואם את כל-כך רוצה לחזור לאותה תקופה,
תגרמי לה לחזור
אל תשבי ותחכי לנס,שאותה תקופה מאושרת תבוא
תביאי אותה בעצמך,בכוחות שלך
תחיכי,אפילו כשרע לך
תצחקי,תשמחי,בשביל שנותנים לך חיוך
תהני מהחיים שיש לך כרגע,ממתנת החיים,

ולמרות שנשאר שבועיים לחופש
אפשר להספיק כל-כך הרבה,
אם באמת יש לך רצון,וכוח
אפשר להספיק יותר ממה שאת יכולה להספיק בחודש,
באמת,
רק את צריכה לרצות את זה,

מבינה שאת בתקופה קשה,ייאוש,אי-אתקווה
אבל תהפכי את הרע
לט-ו-ב

תחפשי בכל תקופה רעה
את הדברים אשר כן גורמים לך לאושר,ודברים שעושים אותך יותר מאושרת
אפילו קצת קצת...

ומורני?
יאלה מתוקה
חיוך,
אוהבת אותך!...
מצטרפת לרגיי
ואי כל כך מזדהה איתך 😢

חיבוקי 3>
אני כל כך מבינה אותך נסיכה שלי
אבל את חייבת להיות חזקה
ולהאמין שיהיה טוב
כי הכל בסוף מסתדר
זה רק עניין של זמן
אני פה איתך תמיד
לכל מה שאת צריכה
אוהבת אותך הכי בעולם נסיכה
את תיראי שיהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם הבנות.
בואי אני אתן לך 2 כללים לחיים...
1. הכל קורה לטובה (מניסיון)
2. תמיד היה יכול להיות גרוע יותר !
ואם לא הייתי חייה לפני שתי הכללים האלה..
לא יודעת איפה הייתי היום !!!!
זהו אין לי הרבה מה להוסיף..
הכל נאמר פה..!
חיבוק.. !

"האושר האמיתי טמון בתוכך.."
QUOTE (רגייי @ 16/08/2007) מורנייי
יש לך חשיבה ממש לא נכונה
"בסוף תמיד נסבול"

מה קרה מתוקה שאת חושבת ככה?..
תנסי לפתוח דף חדש בחיים,דף שיהיה בו אושר,שמחה ,חיוכים
בלי רע,בלי עצב,בלי כאב,
ואם את כל-כך רוצה לחזור לאותה תקופה,
תגרמי לה לחזור
אל תשבי ותחכי לנס,שאותה תקופה מאושרת תבוא
תביאי אותה בעצמך,בכוחות שלך
תחיכי,אפילו כשרע לך
תצחקי,תשמחי,בשביל שנותנים לך חיוך
תהני מהחיים שיש לך כרגע,ממתנת החיים,

ולמרות שנשאר שבועיים לחופש
אפשר להספיק כל-כך הרבה,
אם באמת יש לך רצון,וכוח
אפשר להספיק יותר ממה שאת יכולה להספיק בחודש,
באמת,
רק את צריכה לרצות את זה,

מבינה שאת בתקופה קשה,ייאוש,אי-אתקווה
אבל תהפכי את הרע
לט-ו-ב

תחפשי בכל תקופה רעה
את הדברים אשר כן גורמים לך לאושר,ודברים שעושים אותך יותר מאושרת
אפילו קצת קצת...

ומורני?
יאלה מתוקה
חיוך,
אוהבת אותך!...
קבלי חיבוק חזקק
אוהבת מלאאא

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך