לפני חודשיים!!! הייתי הבנאדם הכי ..אבל הכי!!! מאושר בעולם!
לא היה אכפת לי מכלום!
הייתה לי אהבה ושום דבר אחר לא עניין אותי!
יכלתי לשכב שעות במיטה לשמוע מוסיקה ולהיות עם חיוווווך ענקיייי מרוב אושר!
הייתי כלכך מאושרת.
אבל כמו תמיד.
אושר הדבר שנגמר הכי מהר! ..
וזה נגמר......
😢 אני מתגעגעת לימים האלה..לא אלייו! אלא לאושר שהיה לי באותו זמן..שאפ'חד לא עניין אותי!!
הייתי בעננים אפשר להגיד..הייתי בבועה משללללי........
עבר חודש וחצי מהחופש.. בשבילי עבר בדיוק חודש..
חודש? שלא עשיתי כלום כמעט..
ממש מבאס ככה לבלות את החופש..
😢
עצוב.רע.רוצה שכבר יהיה טוב ואני יוכל לנצל ת'חופש הזה בלי שום דבר מפריעה!!
אני רוצה שיהיה טוב!!! אני רוצההההה!!!!
אבל זהו נשארו בדיוק שבועיים.
ואז לימודים........................................
מה יהיה עם החיים האלה?!
מתי יגיע האושר האמיתי? האושר שלא הולך כלכך מהר? האושר שלא עוזב לכלכך הרבה זמן ?
יש בי יאוש.
כבר אין לי תקווה.
מנסה להשלים עם החיים כפי שהם.
...........
יהיה מה שיהיה.......בסוף תמיד נסבול!
[סתם פריקה!! ]
המשך חופש מההנה לכככככם.
מורנייי
יש לך חשיבה ממש לא נכונה
"בסוף תמיד נסבול"
מה קרה מתוקה שאת חושבת ככה?..
תנסי לפתוח דף חדש בחיים,דף שיהיה בו אושר,שמחה ,חיוכים
בלי רע,בלי עצב,בלי כאב,
ואם את כל-כך רוצה לחזור לאותה תקופה,
תגרמי לה לחזור
אל תשבי ותחכי לנס,שאותה תקופה מאושרת תבוא
תביאי אותה בעצמך,בכוחות שלך
תחיכי,אפילו כשרע לך
תצחקי,תשמחי,בשביל שנותנים לך חיוך
תהני מהחיים שיש לך כרגע,ממתנת החיים,
ולמרות שנשאר שבועיים לחופש
אפשר להספיק כל-כך הרבה,
אם באמת יש לך רצון,וכוח
אפשר להספיק יותר ממה שאת יכולה להספיק בחודש,
באמת,
רק את צריכה לרצות את זה,
מבינה שאת בתקופה קשה,ייאוש,אי-אתקווה
אבל תהפכי את הרע
לט-ו-ב
תחפשי בכל תקופה רעה
את הדברים אשר כן גורמים לך לאושר,ודברים שעושים אותך יותר מאושרת
אפילו קצת קצת...
ומורני?
יאלה מתוקה
חיוך,
אוהבת אותך!...
QUOTE (רגייי @ 16/08/2007) מורנייי
יש לך חשיבה ממש לא נכונה
"בסוף תמיד נסבול"
מה קרה מתוקה שאת חושבת ככה?..
תנסי לפתוח דף חדש בחיים,דף שיהיה בו אושר,שמחה ,חיוכים
בלי רע,בלי עצב,בלי כאב,
ואם את כל-כך רוצה לחזור לאותה תקופה,
תגרמי לה לחזור
אל תשבי ותחכי לנס,שאותה תקופה מאושרת תבוא
תביאי אותה בעצמך,בכוחות שלך
תחיכי,אפילו כשרע לך
תצחקי,תשמחי,בשביל שנותנים לך חיוך
תהני מהחיים שיש לך כרגע,ממתנת החיים,
ולמרות שנשאר שבועיים לחופש
אפשר להספיק כל-כך הרבה,
אם באמת יש לך רצון,וכוח
אפשר להספיק יותר ממה שאת יכולה להספיק בחודש,
באמת,
רק את צריכה לרצות את זה,
מבינה שאת בתקופה קשה,ייאוש,אי-אתקווה
אבל תהפכי את הרע
לט-ו-ב
תחפשי בכל תקופה רעה
את הדברים אשר כן גורמים לך לאושר,ודברים שעושים אותך יותר מאושרת
אפילו קצת קצת...
ומורני?
יאלה מתוקה
חיוך,
אוהבת אותך!...
מצטרפת לרגיי
ואי כל כך מזדהה איתך 😢
חיבוקי 3>
אני כל כך מבינה אותך נסיכה שלי
אבל את חייבת להיות חזקה
ולהאמין שיהיה טוב
כי הכל בסוף מסתדר
זה רק עניין של זמן
אני פה איתך תמיד
לכל מה שאת צריכה
אוהבת אותך הכי בעולם נסיכה
את תיראי שיהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם הבנות.
בואי אני אתן לך 2 כללים לחיים...
1. הכל קורה לטובה (מניסיון)
2. תמיד היה יכול להיות גרוע יותר !
ואם לא הייתי חייה לפני שתי הכללים האלה..
לא יודעת איפה הייתי היום !!!!
זהו אין לי הרבה מה להוסיף..
הכל נאמר פה..!
חיבוק.. !
"האושר האמיתי טמון בתוכך.."
QUOTE (רגייי @ 16/08/2007) מורנייי
יש לך חשיבה ממש לא נכונה
"בסוף תמיד נסבול"
מה קרה מתוקה שאת חושבת ככה?..
תנסי לפתוח דף חדש בחיים,דף שיהיה בו אושר,שמחה ,חיוכים
בלי רע,בלי עצב,בלי כאב,
ואם את כל-כך רוצה לחזור לאותה תקופה,
תגרמי לה לחזור
אל תשבי ותחכי לנס,שאותה תקופה מאושרת תבוא
תביאי אותה בעצמך,בכוחות שלך
תחיכי,אפילו כשרע לך
תצחקי,תשמחי,בשביל שנותנים לך חיוך
תהני מהחיים שיש לך כרגע,ממתנת החיים,
ולמרות שנשאר שבועיים לחופש
אפשר להספיק כל-כך הרבה,
אם באמת יש לך רצון,וכוח
אפשר להספיק יותר ממה שאת יכולה להספיק בחודש,
באמת,
רק את צריכה לרצות את זה,
מבינה שאת בתקופה קשה,ייאוש,אי-אתקווה
אבל תהפכי את הרע
לט-ו-ב
תחפשי בכל תקופה רעה
את הדברים אשר כן גורמים לך לאושר,ודברים שעושים אותך יותר מאושרת
אפילו קצת קצת...
ומורני?
יאלה מתוקה
חיוך,
אוהבת אותך!...
קבלי חיבוק חזקק
אוהבת מלאאא