מישהו פה הזמין דבר מה דרך אתר אינטרנט באמצעות כרטיס האשראי??
רק מי שעשה פעילות כזו להגיב מי שלו לא צריך בקשה.
אז ככה הזמנתי דרך נענע קניות אמפי 4 ... וכשנכנסתי לבדוק הורדות מהאשראי אז לא הורידו לי כלום..
(זו רכישה ראשונה שלי דרך האינטרנט ) זה אמור לרדת ישר או שלוקח להם כמה ימים?.?
כמה מאמי לוקח לזה כמה זמן אם אני לא טועה
תעקבי אחרי זה
אנחנו עד עכשיו תמיד היינו מזמינים
דיו דרך האיטרנט יותר זול חחח 😛
מאמי אחותי מזמינה תמיד דרך האינטרנט ולוקח כמה ימים..
אמא שלי הזמינה מערוץ הקניות
דרך האינטרנט והיא אמרה לי
להגיד לך שקודם כל זה תלוי במה שהזדמנת
ודבר שני זה לוקח זמן בכל מצב עד שמחייבים
אבל גג שבוע... אם אחרי שבוע לא חייבו תבדקי את זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לוקח זמן עד שמחייבים תכרטיס אשראי כמה ימים
אם זה נענע אין לך מה לדאוג ...
בכל מקרה , גם תלוי איזה כרטיס יש לך .
[ הבנק עלה לי לראש חחחח ]
איזה סוג כרטיס יש לך ?
אם זה רגייל אז יש לך תאריך מסויים שבו הכל יורד .
וגם אומרים פה שצריך לחכות כמה ימים אז בכלל ...
תחכי שבוע..
תראי אם לא נכנס תברררי.
שבוע מה קרה?????
אז חודש עד שהוא יגיעעעעע
פייייי עדיף ההיתי הולכת לקנות בחנותתת
QUOTE (koka15 @ 16/08/2007) לא יצא לי ..
^^