אני מתגעגעת אליהההה כ"כ !!!!
לדוביייי שלי (היא פה באתר) ... והיא נסעה לקרואטיה שבועיים , אבל היא חוזרת עוד יומיים ..
אבל אני משתגעת כי תמיד הבטחנו אחת לשנייה כשכרע לנולא משנה באיזה שעה להתקשר !!
וזאת תקופה כ"כ מאושרת אבל גם מלאת ספקות וקשה לי בלעדייה !!!!
אני צריכה את החיבוק שלה 😢
אני צריכה לראות את המבט בעיניים שלה אחרי שאני אספר לה שיש לי מישהו חדש חח 😁
בעעע אני צריכה אותה כי היא החברה הכי טובה שלי היא כל העולם בשבילי בלעדייה אני חצי נשמה קשה לי!
אני אוהבת אותך דובי שלי 😢





