"בצעד ראשון אל החיים
בתפילה שאיננה נגמרת
בלי לאסוף הרבה מילים
שתיקתי הכל אומרת"
"להוציא מתוק ממר
לא לבכות על העבר
בחיוך, באהבה
נתחבר אל התקווה"
"שיהיה לי את הכוח
לקבל את מה שיש
לדלג, לא לסוג
על המים והאש"
"מה שיש היום ביד
אמיתי ומיוחד
והשאר הם הבלים
ושוברות את הכלים"
שיהיה לי את הכוח...
"נעצום את העיניים
ונראה רק את הטוב
כי תמיד אפשר בשניים
לחלום ולאהוב..."
שיהיה לי את הכוח...
סתם,
מתחברת לשיר אני חושבת 😯
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) אבל קרה משהו?
לא כול כך =\
QUOTE (koka15 @ 16/08/2007) שיר יפההה
נכון 😊
העיקר שהכל בסדר
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 16/08/2007) העיקר שהכל בסדר
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נכון 😊
אוהבת אותך מורני. 😉
הכול טופ? הכי חשוב
אחלה שיר
מקווה שהכל בסדר אצלך מאמי
שיר יפה אוהבת אותך המון קטנה 3>
ליפזיי?
אוהבת אותך מתוקה!..(=
לא משנה מה,הכול יהיה בסדר
מוואה3>
מקווה שהכל בסדר...!
שיר יפה, ונכון !
אוהבת !
QUOTE (סוופרמאמי @ 16/08/2007) ליפ נאבדה 😢
אוייי
איפה?!
בואי נלך לחיפושיםם!!!
פוצ פוצצ!!
תחזריי!!!!!!!!!!!!!
חיחי הנניי פה😛
תודה לכן אוהבת אותכן😊
האבדה נמצאה😛
אוהבת אותך ליפ 3>