פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש בשביל מה הגעגועע...

בשביל מה הגעגועע

✍️ koka15 📅 16/08/2007 08:24 👁️ 220 צפיות 💬 13 הודעות
אני מתגעגעת אליך , לאדם בלתי נראה
מתי כל הגעגועים האלה כבר יפסקו
זה רק עושה לי רע !
כי עם הגעגועים המציפים..עולים זיכרונות מהעבר


"עוד געגוע ליום שהכרנו
עוד געגוע לאהבה שהייתה לנו"
יפה שליייי
הגעגוע יכול לקרוע אותנו
אולי כדאי שנפסיק להבתכל על העבר ונתרכז בהווה
כי להתרכז בעבר לא עושה לנו הכי טוב=/
אני אוהבת אותך יפה שלייי
ואני יודעת שכואב לך כל כך עכשיו
ואני מקווה שזה יעבור בקרוב
וכל העיניינים יסתדרו
אני כל כך רוצה בשבילך
ושתהיי מאושרתתת
בכל מצב אני כאן בשבילך תמיד!
ואני אוהבת אותךךך המוןןןןןןןןןןן
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) יפה שליייי
הגעגוע יכול לקרוע אותנו
אולי כדאי שנפסיק להבתכל על העבר ונתרכז בהווה
כי להתרכז בעבר לא עושה לנו הכי טוב=/
אני אוהבת אותך יפה שלייי
ואני יודעת שכואב לך כל כך עכשיו
ואני מקווה שזה יעבור בקרוב
וכל העיניינים יסתדרו
אני כל כך רוצה בשבילך
ושתהיי מאושרתתת
בכל מצב אני כאן בשבילך תמיד!
ואני אוהבת אותךךך המוןןןןןןןןןןן

ליאורי
הגעגועים יכולים לישבור
כמה שלא רואים את זה
זה יכול להרוס את הבנאדם
זה כמו זיכרונות

אני לא מתרכזת בעבר
אני מתרכזת במה שהיה לפני שבועיים
בכל מה שהוא אמר לי , בכל מישפט, מילה
בנשיקות שהיו
איך אפשר לישכוח פתאום את כל זה ?

זה כבר לא עיניין של כאב
זה כבר עיניין אחר
פשוט נימאס לי להתגעגע למישהו שאין לו בכלל לב
למישהו שהוא בשבילי בלתי ניראה ! :[

כבר לא מצפה לשום דבר טוב
כי לא יהיה שום דבר טוב, אני צריכה להפנים

תודה בובה אני אוהבת אותך כ"כ
QUOTE (koka15 @ 16/08/2007) QUOTE (limaori @ 16/08/2007) יפה שליייי
הגעגוע יכול לקרוע אותנו
אולי כדאי שנפסיק להבתכל על העבר ונתרכז בהווה
כי להתרכז בעבר לא עושה לנו הכי טוב=/
אני אוהבת אותך יפה שלייי
ואני יודעת שכואב לך כל כך עכשיו
ואני מקווה שזה יעבור בקרוב
וכל העיניינים יסתדרו
אני כל כך רוצה בשבילך
ושתהיי מאושרתתת
בכל מצב אני כאן בשבילך תמיד!
ואני אוהבת אותךךך המוןןןןןןןןןןן

ליאורי
הגעגועים יכולים לישבור
כמה שלא רואים את זה
זה יכול להרוס את הבנאדם
זה כמו זיכרונות

אני לא מתרכזת בעבר
אני מתרכזת במה שהיה לפני שבועיים
בכל מה שהוא אמר לי , בכל מישפט, מילה
בנשיקות שהיו
איך אפשר לישכוח פתאום את כל זה ?

זה כבר לא עיניין של כאב
זה כבר עיניין אחר
פשוט נימאס לי להתגעגע למישהו שאין לו בכלל לב
למישהו שהוא בשבילי בלתי ניראה ! :[

כבר לא מצפה לשום דבר טוב
כי לא יהיה שום דבר טוב, אני צריכה להפנים

תודה בובה אני אוהבת אותך כ"כ

זה באמת כואב
וזה יכול להרוס
אבל אנחנו לא יכולים לתת לזה להרוס אותנו
אנחנו צריכים להתחזק מזה
ללמוד
ולהבין במה טעינו ,, ואיך בעתיד נפעל בצורה הטובה ביותר!


ואני יודעת שעדיין כואב לך על מה שקרה
אבל זה קרה
ואי אפשר להחזיר את זה בחזרה
אבל אפשר לנסות לשנות את המצב
רק אם תרצי מאמי
זה צריך לבוא ממך!


ואת נראת!
את לא מבינה כמה
אני אוהבת אותךך ומתגעגעת חח למרות שראיתי אותך לפני כמה ימים
נפגש עוד פעם חח
אוהבת אותך ותמיד איתךךך
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) יפה שליייי
הגעגוע יכול לקרוע אותנו
אולי כדאי שנפסיק להבתכל על העבר ונתרכז בהווה
כי להתרכז בעבר לא עושה לנו הכי טוב=/
אני אוהבת אותך יפה שלייי
ואני יודעת שכואב לך כל כך עכשיו
ואני מקווה שזה יעבור בקרוב
וכל העיניינים יסתדרו
אני כל כך רוצה בשבילך
ושתהיי מאושרתתת
בכל מצב אני כאן בשבילך תמיד!
ואני אוהבת אותךךך המוןןןןןןןןןןן

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) QUOTE (koka15 @ 16/08/2007) QUOTE (limaori @ 16/08/2007) יפה שליייי
הגעגוע יכול לקרוע אותנו
אולי כדאי שנפסיק להבתכל על העבר ונתרכז בהווה
כי להתרכז בעבר לא עושה לנו הכי טוב=/
אני אוהבת אותך יפה שלייי
ואני יודעת שכואב לך כל כך עכשיו
ואני מקווה שזה יעבור בקרוב
וכל העיניינים יסתדרו
אני כל כך רוצה בשבילך
ושתהיי מאושרתתת
בכל מצב אני כאן בשבילך תמיד!
ואני אוהבת אותךךך המוןןןןןןןןןןן

ליאורי
הגעגועים יכולים לישבור
כמה שלא רואים את זה
זה יכול להרוס את הבנאדם
זה כמו זיכרונות

אני לא מתרכזת בעבר
אני מתרכזת במה שהיה לפני שבועיים
בכל מה שהוא אמר לי , בכל מישפט, מילה
בנשיקות שהיו
איך אפשר לישכוח פתאום את כל זה ?

זה כבר לא עיניין של כאב
זה כבר עיניין אחר
פשוט נימאס לי להתגעגע למישהו שאין לו בכלל לב
למישהו שהוא בשבילי בלתי ניראה ! :[

כבר לא מצפה לשום דבר טוב
כי לא יהיה שום דבר טוב, אני צריכה להפנים

תודה בובה אני אוהבת אותך כ"כ

זה באמת כואב
וזה יכול להרוס
אבל אנחנו לא יכולים לתת לזה להרוס אותנו
אנחנו צריכים להתחזק מזה
ללמוד
ולהבין במה טעינו ,, ואיך בעתיד נפעל בצורה הטובה ביותר!


ואני יודעת שעדיין כואב לך על מה שקרה
אבל זה קרה
ואי אפשר להחזיר את זה בחזרה
אבל אפשר לנסות לשנות את המצב
רק אם תרצי מאמי
זה צריך לבוא ממך!


ואת נראת!
את לא מבינה כמה
אני אוהבת אותךך ומתגעגעת חח למרות שראיתי אותך לפני כמה ימים
נפגש עוד פעם חח
אוהבת אותך ותמיד איתךךך
ליאוורי אני יודעת
אבל איך איך אפשר לישכוח
איך אפשר להגלידדדד איך ?
שמישהו ימצא לי פיתרוןן
כואב לי על מה שהיה
על מה שקרה
רע לי בגלל זה
אי אפשר להחזיר את הגלגל נכון !
ואפשר לשנות את המצב
אבל זה לא יכול לבוא ממני כל עוד אני לא שלמה עם עצמי
קשה לי לעזוב את זה ככה
זה לא שאני לא רוצה ! זה אני לא יכולה

יש מישהי שמבינה אותיייי?
מישהי שכן רוצה לעזוב הכל , לישכוח מהכל
לפתוח דף חדש בחיים, לא רוצה להיות יותר עצובה
לישמוח .. אבל קשה לה.
קשה לה כי היא מפחד לאבד אותו ,קשה לה כי היא מפחדת לישכוח
קשה לה כי היא לא רוצה לישקוע בזה יותר מדיי
דיי, למה אפחד לא מבין ..
זה לא משהו שאני יכולה לעשות אותוווו
זה לא אני ! זה הלב שלי .......




אוהבת אותך נסיכה
נשמה שלי כל כך כואב לי שאת ככה
הלב מגליד עם הזמן
עם הזמן שאנחנו מודעים למה שקורה לנו בחיים
מאמי את עדייו לא יודעת מה הולך בינכם וכן הלב שלך נקרע
וכואב
אני יודעת שזה קשה
אבל את צריכה לחשוב מה את מעדיפה כרגע
לנסות , ולהלחם, כדי להיות איתו
או לוותר, לדעת שזה לא זה
ולפתוח ידיים ולתת לאהבה לחולף
אל תפחדי להיות לבד כי אני תמיד כאן בשבילך!!!
אז נכון בחיים לא נוכל להבין אותך
אבל נוכל להיות לצידך
לתמוך!

מאמי שלי אל תתני לזה להמשיך ככה
נסי לדבר, לברר
ולדרוש לדעת מה שהולך
את חייבת


אני אוהבת אותךך יפה שליי ותמיד איתך!!!
מכירה ת'מצב..:\
לפחות כרגע
זה מציף אותי

זה הרגשה כל-כך... 😢

אבל אין ברירה חייבים להמשיך הלאה
כי מה שהיה אז
לעולם לא יחזור

אוהבת אותך בריייי
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) נשמה שלי כל כך כואב לי שאת ככה
הלב מגליד עם הזמן
עם הזמן שאנחנו מודעים למה שקורה לנו בחיים
מאמי את עדייו לא יודעת מה הולך בינכם וכן הלב שלך נקרע
וכואב
אני יודעת שזה קשה
אבל את צריכה לחשוב מה את מעדיפה כרגע
לנסות , ולהלחם, כדי להיות איתו
או לוותר, לדעת שזה לא זה
ולפתוח ידיים ולתת לאהבה לחולף
אל תפחדי להיות לבד כי אני תמיד כאן בשבילך!!!
אז נכון בחיים לא נוכל להבין אותך
אבל נוכל להיות לצידך
לתמוך!

מאמי שלי אל תתני לזה להמשיך ככה
נסי לדבר, לברר
ולדרוש לדעת מה שהולך
את חייבת


אני אוהבת אותךך יפה שליי ותמיד איתך!!!
אם הזמן הב יגלידדדד ..
אבל בנתיים הזמן תקוע
זה לא יקרה כ"כ מהר
ובנתיים אני זאת שיכאב לה , אני זאת שיבכה
אני זאת שיצרח, אני זאת שלא יהיה לה כוח
אני יודעת מה הולך בניינו , למרות שזה כזה כ"כ ברור

אין לי עדיפויות כרגע ,
אין לי אפשרות לבחור
כי מיצד אחד אני רוצה אותו
רוצה להילחם עליו
רוצה שיחבק אותי כמו אז
שינשק אותי , שילחש לי
שיחזיק לי תיד
שיקרא בשם שליייי

ומצד שני , קשה לי
רע לי , כואב לי
שורף לי
לא טוב לי
ואני רוצה לעזוב
רוצה לפתוח דף חדש
רוצה להמשיך בחיים אחרים
אבל קשה לי כי אני לא יכולההה
משהו שם לא נותן לי
הלב שלי כבול לרגשות שלי
הוא לא רוצה לעזוב

אם זה היה תלוי בי , זה כבר מזמן לא היה ככה
אבל זה כבר לא תלוי בי
זה הוא , הלב שפיתעום השתלט על הכל

וכן אני מפחדת להיות לבד, להישאר לבד
כי תמיד אני עם אנשים ביחד
בחיים לא נישארתתי לבד
וזה מפחיד אותי , להרגיש שכולם יעלמו לי פתאום

עד שלא מרגישים את זה ... לא יכולים להבין את זה !

ליאורי תאמיני לי , שאני לא רוצה לתת לזה להמשיך
הלוואי והיה לי תכוח הזה , ל ה פ ס י ק את ההרגשה הזו

אני מפחדת לפתוח תפה !

אוהבת אותך יפה שלי תודה על הכל
QUOTE (רגייי @ 16/08/2007) מכירה ת'מצב..:\
לפחות כרגע
זה מציף אותי

זה הרגשה כל-כך... 😢

אבל אין ברירה חייבים להמשיך הלאה
כי מה שהיה אז
לעולם לא יחזור

אוהבת אותך בריייי
😢

חייבים להמשיך ..

אוהבת אותך רגינוששששש
מאמי אני מצטערת אבל אני לא יכולה להגיד שאני מבינה את המצב..

אם בא לך לדבר איתי על זה בכיף..

אבל בכל מקרה איכשהו זה יעבור..זה עדיין ישאר בזכרון שלך אבל יעבור.
QUOTE (Mami_4_Ever @ 16/08/2007) מאמי אני מצטערת אבל אני לא יכולה להגיד שאני מבינה את המצב..

אם בא לך לדבר איתי על זה בכיף..

אבל בכל מקרה איכשהו זה יעבור..זה עדיין ישאר בזכרון שלך אבל יעבור.
את לא צריכה להצטער..
לא כולם יודעים מזה:\

זה יעבור , מתיישהו
ויהיה חרוט !
עכשיו את צריכה לדעת
לאיזה צד את הולכת
בכל מצב יפה שלי אני איתךתמיד תמיד
בכל החלטה שלך
אני עומדת מאחורייך
אני אוהבת אותך
וכ"כ גאה בךך
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) עכשיו את צריכה לדעת
לאיזה צד את הולכת
בכל מצב יפה שלי אני איתךתמיד תמיד
בכל החלטה שלך
אני עומדת מאחורייך
אני אוהבת אותך
וכ"כ גאה בךך
אני לא ימשיך לרדוף אחריו
לא ימשיך לסבול

אני כ"כ מבינה את המישפט
הגלגל מסתובב
שהוא רצה אותי אני לא רציתי אותו
ועעכשיו הכל הפוך
זה מישחק!
מישחק החיים

אני מתכוונת לוותר עליו
עד שהוא יחליט לבוא ולדבר על הכל !

תודה ליאורי שלי
אוהבת אותך כ"כ

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך