אמרנו שננסה שוב
נראה כבר מה יהיה
אבל כבר אין לי צפיות גבוהות מדיי
לא כלום
פשוט נחכה ונראה...
=/
יהיה טוב
ותודה על התמיכהה
ליאוריי את מתכוונת למאורררר?
אל תפחידי אותיייייי
אני לא כול כך יודעת על מה את מדברת אבל,
יהיה טוב כמו שאמרת אל תצפי יותר מידי .
אוהבת אותך משוגעת אחת.
😊
QUOTE (koka15 @ 16/08/2007) ליאוריי את מתכוונת למאורררר?
אל תפחידי אותיייייי
מהההההההההה ?
ניפרדתם ?!
חח ליפייי אני אוהבת אותךך
ברייי בינתיים לא
אבל שנינו מרגישים שאנחנו לפני הסוף
אם זה לא ישתנה...
QUOTE (limaori @ 16/08/2007)
ברייי בינתיים לא
אבל שנינו מרגישים שאנחנו לפני הסוף
אם זה לא ישתנה...
לאא, אבלל למהה?
למה להרוס אהבה כזאת ?
הריי אתם כ"כ אוהבים אחד את השני
זה בגלל ההוא ?
QUOTE (koka15 @ 16/08/2007) QUOTE (limaori @ 16/08/2007)
ברייי בינתיים לא
אבל שנינו מרגישים שאנחנו לפני הסוף
אם זה לא ישתנה...
לאא, אבלל למהה?
למה להרוס אהבה כזאת ?
הריי אתם כ"כ אוהבים אחד את השני
זה בגלל ההוא ?
לא לא לא ממש לא
הוא לא מזיז לי
לא יודעת
משהו השתנה פתאום, כמה שיש אהבה
והיא עצומה
אנחנו פחות מתקשרים
נראה מה יהיה
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) QUOTE (koka15 @ 16/08/2007) QUOTE (limaori @ 16/08/2007)
ברייי בינתיים לא
אבל שנינו מרגישים שאנחנו לפני הסוף
אם זה לא ישתנה...
לאא, אבלל למהה?
למה להרוס אהבה כזאת ?
הריי אתם כ"כ אוהבים אחד את השני
זה בגלל ההוא ?
לא לא לא ממש לא
הוא לא מזיז לי
לא יודעת
משהו השתנה פתאום, כמה שיש אהבה
והיא עצומה
אנחנו פחות מתקשרים
נראה מה יהיה
בובה
אתם חייבים לסדר ענינים !
אתם חייבים לנוח קצת
להתרחק קצת מכולם
ולהתרכז יותר בכם
אתם מזניחים את עצמכם יותר מדיי
זאת הסיבה של ההתרחקות
אתם חיביים לדבר
האהבה שלכם לא יכולה להיגמר !
אוהבת אותך בובה
QUOTE (koka15 @ 16/08/2007) QUOTE (limaori @ 16/08/2007) QUOTE (koka15 @ 16/08/2007) QUOTE (limaori @ 16/08/2007)
ברייי בינתיים לא
אבל שנינו מרגישים שאנחנו לפני הסוף
אם זה לא ישתנה...
לאא, אבלל למהה?
למה להרוס אהבה כזאת ?
הריי אתם כ"כ אוהבים אחד את השני
זה בגלל ההוא ?
לא לא לא ממש לא
הוא לא מזיז לי
לא יודעת
משהו השתנה פתאום, כמה שיש אהבה
והיא עצומה
אנחנו פחות מתקשרים
נראה מה יהיה
בובה
אתם חייבים לסדר ענינים !
אתם חייבים לנוח קצת
להתרחק קצת מכולם
ולהתרכז יותר בכם
אתם מזניחים את עצמכם יותר מדיי
זאת הסיבה של ההתרחקות
אתם חיביים לדבר
האהבה שלכם לא יכולה להיגמר !
אוהבת אותך בובה
אהבה שלנו לעולם לא תגמר
כי כל כך גדולה
ואנחנו באמת מזניחים אחד תשני
מתרכזים בדברים אחרים
אבל אני לא יודעת אם נוכל להתגבר על זה
התגברנו על הכול
אבל על זה אני לא יודעת
אוהבת אותך יפה שליייי!!!
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) חח ליפייי אני אוהבת אותךך
ברייי בינתיים לא
אבל שנינו מרגישים שאנחנו לפני הסוף
אם זה לא ישתנה...
חחח גם אני אוהבת אותך חעחע משוגעת 😂
QUOTE (lipaz-sol @ 16/08/2007) QUOTE (limaori @ 16/08/2007) חח ליפייי אני אוהבת אותךך
ברייי בינתיים לא
אבל שנינו מרגישים שאנחנו לפני הסוף
אם זה לא ישתנה...
חחח גם אני אוהבת אותך חעחע משוגעת 😂
חח מטורפת אתתת
תמיד טוב לנסות
זה לא רע,
לפעמים הכול אפילו יכול לחזור להיות כמו קודם,
לא לוותר אף פעם
לנסות עד שתראו שבאמת יש תוצאות
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 16/08/2007) תמיד טוב לנסות
זה לא רע,
לפעמים הכול אפילו יכול לחזור להיות כמו קודם,
לא לוותר אף פעם
לנסות עד שתראו שבאמת יש תוצאות
אוהבת אותך
לפעמים התוצאות מאכזבות
ואז אנחנו מגלים שלא השתנה דבר!
כנסי למסנ'
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) QUOTE (רגייי @ 16/08/2007) תמיד טוב לנסות
זה לא רע,
לפעמים הכול אפילו יכול לחזור להיות כמו קודם,
לא לוותר אף פעם
לנסות עד שתראו שבאמת יש תוצאות
אוהבת אותך
לפעמים התוצאות מאכזבות
ואז אנחנו מגלים שלא השתנה דבר!
כנסי למסנ'
כן יש מצב,
אבל לא לוותר
עד התוצאה הסופית
יש הפתעות בדרך
נעימות ולא נעימות
אבל הכול לטובה!..
אין מה לעשות
אוהבת אותך