הייתי רוצה להוציא את הצירוף מילים הזה מהפה, "טוב לי"
כעיקרון אני יכולה, אך הוא יהיה חסר משמעות.
בזמן האחרון אין לי כוח לכלום..
מרגישה רק ריקנות ובדידות
אין לי חשק לצאת
כולם מעצבנים
עוד שבוע וחצי יש לי מבחן שישפיע המון
ולא ממש הולך לי עם זה..
אני מתגעגעת לאנשים
אלה שהתרחקתי מהם..
שכל כך אהבתי
אלה שתמיד תשאר להם פינה ענקית בלב .
אנשים שלקחו חלק ממני
ולא החזירו אותו בחזרה.
מתגעגעת..
בעיקר לאחד. המיוחד.
זה שהלב מסרב לוותר עליו, גם אחרי שנה.
😢
אני רק רוצה לברוח מפה.. רחוק
להתחיל מחדש ולשכוח הכל
את כל היאוש,האכזבה, הפחדים, הכאב , הריקנות ..הכל.
דף חדש ונקי.. ושלא יהיה יהיה שחור הפעם 😢
ההחלטה על פתיחת דף חדש טמונה אך ורק בך, שנהביקית שלי.
את יכולה במחי יד להעיף את הדף השחור,
זה המלא במחשבות, בכאבים, בתקופה רעה, בתקופה שבה לא חייכת הרבה,
לקווצ'ץ אותו ולהחליף אותו בדף חדש, ביריעת בד שבה את תשלטי
ותחליטי איזה צבעים להכניס.
מה לצייר.
מה ליצור.
את יכולה... אך ורק אם תרצי באמת.
תשבי עם עצמך, תעברי על כל התקופה האחרונה במחשבות שלך.
אפילו אולי כדאי שתקחי דף ותכתבי "דברים טובים", "דברים רעים"
ותראי, לנגד עינייך, איזה דברים טובים את לוקחת איתך,
ואילו דברים רעים את משאירה מאחור. עוזבת.
לא שוככחת, עוזבת, כי מהדברים הקשים והרעים האלו
את יכולה אך ורק לצמוח ולגדול, למען עתיד טוב יותר.
תני חיוך.. זה הכל לטובה.
תזכרי בליאת ובניצן...
"אז מהה.. את באה לפה הרבה?".. 😉
אני בטוח שהצחוק המתגלגל הזה ששמעתי באותו יום באילת על שפת הים
היה אמיתי.... אמיתי, וכ"כ מיוחד.
תרשי לעצמך לצחוק שוב.
להינות מהחיים.
QUOTE (oshri_Ok @ 15/08/2007) ההחלטה על פתיחת דף חדש טמונה אך ורק בך, שנהביקית שלי.
את יכולה במחי יד להעיף את הדף השחור,
זה המלא במחשבות, בכאבים, בתקופה רעה, בתקופה שבה לא חייכת הרבה,
לקווצ'ץ אותו ולהחליף אותו בדף חדש, ביריעת בד שבה את תשלטי
ותחליטי איזה צבעים להכניס.
מה לצייר.
מה ליצור.
את יכולה... אך ורק אם תרצי באמת.
תשבי עם עצמך, תעברי על כל התקופה האחרונה במחשבות שלך.
אפילו אולי כדאי שתקחי דף ותכתבי "דברים טובים", "דברים רעים"
ותראי, לנגד עינייך, איזה דברים טובים את לוקחת איתך,
ואילו דברים רעים את משאירה מאחור. עוזבת.
לא שוככחת, עוזבת, כי מהדברים הקשים והרעים האלו
את יכולה אך ורק לצמוח ולגדול, למען עתיד טוב יותר.
תני חיוך.. זה הכל לטובה.
תזכרי בליאת ובניצן...
"אז מהה.. את באה לפה הרבה?".. 😉
אני בטוח שהצחוק המתגלגל הזה ששמעתי באותו יום באילת על שפת הים
היה אמיתי.... אמיתי, וכ"כ מיוחד.
תרשי לעצמך לצחוק שוב.
להינות מהחיים.
מצטרפת לאושרי
QUOTE (oshri_Ok @ 16/08/2007) ההחלטה על פתיחת דף חדש טמונה אך ורק בך, שנהביקית שלי.
את יכולה במחי יד להעיף את הדף השחור,
זה המלא במחשבות, בכאבים, בתקופה רעה, בתקופה שבה לא חייכת הרבה,
לקווצ'ץ אותו ולהחליף אותו בדף חדש, ביריעת בד שבה את תשלטי
ותחליטי איזה צבעים להכניס.
מה לצייר.
מה ליצור.
את יכולה... אך ורק אם תרצי באמת.
תשבי עם עצמך, תעברי על כל התקופה האחרונה במחשבות שלך.
אפילו אולי כדאי שתקחי דף ותכתבי "דברים טובים", "דברים רעים"
ותראי, לנגד עינייך, איזה דברים טובים את לוקחת איתך,
ואילו דברים רעים את משאירה מאחור. עוזבת.
לא שוככחת, עוזבת, כי מהדברים הקשים והרעים האלו
את יכולה אך ורק לצמוח ולגדול, למען עתיד טוב יותר.
תני חיוך.. זה הכל לטובה.
תזכרי בליאת ובניצן...
"אז מהה.. את באה לפה הרבה?".. 😉
אני בטוח שהצחוק המתגלגל הזה ששמעתי באותו יום באילת על שפת הים
היה אמיתי.... אמיתי, וכ"כ מיוחד.
תרשי לעצמך לצחוק שוב.
להינות מהחיים.
מצטרפת מילה במילה
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אושריקו אני כ''כ אוהבת אותך
אתה הכי מדהים בעולם 3333>
אין ספק שהיה כיף (מאוד) בים 😊
3>