אווףףףףףףףףףףף עם הבנים האאלהההההההההההה =[[[[[
מה קרה נסיכה?
אוהבת אותך מאוד
ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (koka15 @ 16/08/2007) באמת אוף !
מה קרה בובה ?
...
נטשה מאמי,
כן הבנים האלה
אבל אל תשימי יותר מיידי לב
אל תצפי ליותר מיידי
כי האכזבות כבר בדרך
כשיש ציפיות יתר,
תתעודדי,יהיה בסדר
מאמי מה קרה?
נכון בנים זה קקה אבל בנות זה עוד יותר חחח..
^^בנים לא קקה חחח יש ויש
וכנ"ל בנות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורן בנים כן קאקא!!
ומה זה זה ...אוףף אני שונאת אותםםםםם!!
זהו עברתי לצד השני...אני לסבית!
חחחח מצטערת הצחקת אותי עם היציאה^^
מאמי לא הבנים חרא יש ויש
כמו שיש בנות זבל ויש בנות שלא.
אל תעשי הכללה
עוד תבוא לך אהבה תבוא😊
תהיי חזקה שולחת לך חיבוק ענקי
בניםםם איפהה אתםםם כדי להגן על עצמכם!?!? אה?!?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*