למה אני כ"כ אוהבת אותך?
למה אני לא מצליחה לשכוח?
למה אני תקועה ככה כבר 4 חודשים ויומיים ולא מצליחה להשתחרר?
למה למרות שיש לי חבר שכ"כ אוהב אותי שנשאר איתי למרות שהוא יודע שאני אוהבת רק אותך
אני לא מצליחה להרגיש אליו כלום?
למה אני לא מצליחה להפסיק לנסות לשכנע את עצמי שאין לך מישהי אחרת?
למה אני ממציאה לעצמי סיפורים כדי שפחות יכאב?
למה אני עוד מאמינה שיבוא יום ונחזור להיות ביחד?
למה כל חיוך שלך ממיס אותי?
למה הנשיקות שלו לא מצליחות להשכיח את שלך?
למה אני לא מצליחה לשנוא אותך למרות כל מה שאני שומעת עלייך?
הייתי מוכנה למ-ו-ת בשביל להיות איתך עוד יום אחד...
כבר 4 חודשיים ויומיים שאני לא איתך ואני באמת לא מסוגלת עוד,
כולם שואלים לאן נעלמה שמחת החיים שלי..
לאן נעלמה? אתה לקחת אותה איתך כשהלכת.
- - -
לא יודעת למה כבר כמה ימים שפשוט רע לי יותר מתמיד
נראה לי אני הולכת לגמור עם חבר שלי זה סתם מכאיב לשנינו
הלוואי הייתי יכולה לענות לך על כל השאלות האלה
ותאמיני לי שגמני רוצה לחזור ללפני 4 חודשיים :\
אבל אי אפשר לחזור לעבר
אנחנו תקועים בהווה ושום דבר לא ישנה את זה
ואת מאמי צריכה להיות חזקה
ולא לתת לכאב להפיל אותך .
כמה שזה קשה וכואב
את חייבת להמשיך הלאה מאמיייי
תדעי שתמיד אני פה בשבילך
אם את לא אוהבת את החבר הנוכחי
באמת תגמרי כי את רק מכאיבה לשניכם
יבוא היום שאת תשכחי את הבחור השני
את רק צריכה להרים את הראש
ולהאמין שיהיה טוב
אני שולחת לך חיבוק ענקי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 15/08/2007) אם את לא אוהבת את החבר הנוכחי
באמת תגמרי כי את רק מכאיבה לשניכם
יבוא היום שאת תשכחי את הבחור השני
את רק צריכה להרים את הראש
ולהאמין שיהיה טוב
אני שולחת לך חיבוק ענקי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפי. 😊
את צריכה לשחרר
לשחרר את הכאב ואת האהבה
לא כל אחד יודע
ולא כל אחד יכול
אבל אם תצליחי,
תצליחי לשכוח ממנו
ולנסות להתאהב בשני
ואת יודעת מה אני מציעה לך?
להתרכז בחדש😊
לתת להתחלה לפרוח
לנוסת להנות ממנה
שאת איתו להתרכז רק בו
להתנתק משאר העולם...
תודה נשמות שליייי
נפרדתי מחבר שלי לפני כמה שעות.
תאמת כבר יותר טוב לי 😊
יאאלה יום ראשון אילת לשבועעע עם חברים
אני הולכת ליהנות ולשכוח מהכלללללללללללל לפחות לשבוע הזה (:
בהצלחה מאמיי ותהני מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*