אבל אני ממשיכה בזה
למרות שרע לי
כי אין לי ברירה אחרת
זה או זה
או שאין לי כלום
אני חייבת להמשיך עם זה.
מה שאני צריכה בחיים זו רק הבנה,חיבוק,צחוק.
טוב שאתן מבינות אותי
זה חלק ממה שאני צריכה
הבעיה שלא כולם מבינים...כולם תוקפים וכועסים...:\
מבינה אותך כ"כ
וטוב שאת לוקחת את עצמך בידיים !
תהיי חזקה
מה קרה נסיכה? רוצה לשתף?
אני שולחת לך חיבוק ענקי
ותהיי חזקה אם את צריכה
משו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי קבלי ממני אהבה וחום!!!
אל תתני לאחרים לחשל אותך
אוהבתתת
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) מאמי קבלי ממני אהבה וחום!!!
אל תתני לאחרים לחשל אותך
אוהבתתת
😊
אורטלי,
מבינה שרע לך
תקופות לא קלות
במיוחד כשרע
אבל יעבור ,רק תיהי חזקה
תאמיני שהכול יסתדר,
כי תמיד אחרי הרע
בא הטוב,
רק צריך לדעת להתמוודד
ולא ליפול
ולא לוותר!...
תיהי חזקה..