אויי..
פרפרים בבטן. כמה זמן לא הרגשתי את זה...
רק עברתי ליד העבודה, וראיתי אותו בדיספאצ'.
גם הוא שם לב אליו, אז הוא חייך אלי את החיוך החמוד שלו..
ופתאום פרפרים בבטן.. 😮 😮 פאק. פאק. פאק.
וזה לא טוב או רע, אבל זה לא משהו שאני כרגע צריכה או לא רוצה..
אוף, מה קורהה..?!
-פריקה-
אוהבת המון..
מואההה
חחח את אולי מתאהבתתתת?! חחחח
פרפרים בבטן זה דווקא כייףף 😛
מקווה שיצא לך משו איתו,
אם זה מה שיעשה אותך עוד יותר מאושרת..
חח
עם התגובות מעליי^^
בהצלחה..
מאוהבת זה מה שקורה 😊
בהצלחה עם הגברבר 😛
QUOTE (סוופרמאמי @ 15/08/2007) מאוהבת זה מה שקורה 😊
בהצלחה עם הגברבר 😛
😊
מתפתח משהו ..
שיהיה בהצלחה ליאורררה שלייייי
אוהבת אותך
קולולולולו מושלמת שלי
בהצלחהה אוהבת אותך הכי בעולם
אין דבר יותר כיף מלהיות מאוהבת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה חמודיםםםםםםםםםםםםםםםם 🙄
בנות,
אני לא מאוהבת..
שלא תבינו אותי לא נכון, אני כן רוצה להתאהב. אני כן רוצה להכיר את הרגש הזה.
אבל לא בזמן הזה, ולא איתו..
פשוט נהבלתי כשהרגשתי את הפרפרים שוב, במיוחד איתו לא ציפיתי לזה..
אוהבת המון..
מואהה
^למה לא ציפית לזה מאמי?
נשמע שהוא בעניין שלך מאמי שיהיה לך רק טוב ואושר וכשזה יגיע זה יגיע(:
נשיקקקות 😘
משהו פה מתאהבת
ואין לזה מילה אחרת
ואין זמן מוגדר לדבר כזה
זה פשוט קורה
אין זמן תאריך שעה וכו'...
למה את לא רוצה להתאהב בו ?
ניראה לי שזה כבר קרה ?
מה הוא בשבילך ?
ליאורה
יש הפתעות בחיים,באמת!..
כמה שאת חושבת שאולי איתו זה לא זה,
אולי דווקא הוא זה שגורם לך להתאהב,בגלל הפרפרים האלה
החיוך שכבש אותך...
אל תשללי דברים,מי יודע מה באמת הכי טוב בשבילך... 😁
QUOTE (רגייי @ 16/08/2007) ליאורה
יש הפתעות בחיים,באמת!..
כמה שאת חושבת שאולי איתו זה לא זה,
אולי דווקא הוא זה שגורם לך להתאהב,בגלל הפרפרים האלה
החיוך שכבש אותך...
אל תשללי דברים,מי יודע מה באמת הכי טוב בשבילך... 😁
חח אני מסכימה איתך מאמי שלי.
אבל איתו זה בלתי אפשרי. כך שאני לא רוצה לפתח רגשות כלפיו..
ובכלל זה הזמן הכי לא נכון בשביל כל זה..
אוהבת המון..
מואהה